ناصر ابوشریف:

اسرائیل منشأ مشکلات منطقه است/باید در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت کرد

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: در برابر جنایت‌های اسرائیل باید مقاومت کرد چرا که منشأ مشکلات منطقه اسرائیل است.

اسرائیل منشأ مشکلات منطقه است/باید در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت کردبه گزارش خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اولین اجلاس همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی یادواره شهید محمد‌الدره اظهار کرد: این همایش برای همبستگی جوانان در مسئله فلسطین است.

ابوشریف افزود: شبهات زیادی درباره فلسطین و رژیم صهیونیستی در رسانه‌های گروهی مطرح شده اما یکی از مهم‌ترین آنها این است که برخی اعلام می‌کنند چرا با اسرائیل صلح نمی‌شود؟

وی ادامه داد: برخی رسانه‌ها ماهیت این رژیم را دموکرات نشان دادند در حالی که این ادعا نادرست است چرا که این رژیم فقط برای یهودیان دموکراتیک محسوب می‌شود، معتقدم در واقع اسرائیل رژیمی مستبد است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان این که اسرائیل مانند تاجر مواد مخدر است، یادآور شد:‌ اسرائیل بیش از 120 جنایت ثبت شده به مردم فلسطین روا داشته و شهرها و روستاهای مردم را در فلسطین به نابودی کشانده است در واقع این رژیم می‌خواهد فرهنگ و تاریخ فلسطین را نابود کند.

ابوشریف با بیان این که یکی از روستاهای فلسطین برای صد و نوزدهمین بار نابود شد، اضافه کرد: اسرائیل با انجام اقدامات این چنینی قصد دارد عرب‌ها را ریشه کن کند چرا که آنها زمین‌های زیادی در اختیار دارند، همچنین این رژیم اشغالگر طرح پاکسازی نژادی را با شدت تمام ادامه می‌دهد تا بتواند از تعداد فلسطینی‌ها بکاهد.

وی با تأکید بر این که متأسفانه جامعه جهانی اقدام موثری در برابر جنایت‌های اسرائیل انجام نمی‌دهد، افزود: رژیم اشغالگر قدس رژیمی نژاد پرست و ضدبشری است که بر پایه نابودی ملتی دیگر بنا شده است، همچنین اسرائیل با رژیم‌های سرکوب‌گرا ائتلافی تشکیل داده تا بتواند به اهداف خود برسد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان این که رژیم صهیونیستی از جهان می‌خواهد که او را به رسمیت بشناسند، بیان داشت: متأسفانه تبلیغاتی از سوی رژیم‌های مستبد منطقه برای حمایت از اسرائیل صورت می‌گیرد و این کشورها به جای آن که مشروعیت خود را از مردمشان به دست آورند در تلاشند تا از طریق اسرائیل مشروعیت یابند.

ابوشریف ادامه داد: پادشاهان منطقه برای اسرائیل تبلیغات و حمایت گسترده می‌کنند به طوری که می‌توان شاهد ائتلاف این رژیم غاصب در برخی کشورهای مستبد منطقه بود.

وی متذکر شد: رژیم اشغالگر قدس در تلاش است به کشورهای منطقه مسلط شود همان طور که می‌دانید این امری بدیهی است و نیازی به توضیح ندارد. هر کشوری کنار اسرائیل بایستد و دست دوستی به سوی او دراز کند دشمن خداست چرا که این طرح، طرح فساد است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: رژیم‌های مستبد که با اسرائیل ائتلاف می‌کنند خائن به ملت خودشان هستند زیرا معتقدم هرجا ظلمی دیده می‌شود دست اسرائیل در آنجا وجود دارد.

ابوشریف با اشاره به موضوع همه پرسی اقلیم کردستان عراق ادامه داد: این مسئله نشان دهنده موساد اسرائیلی است و چنان چه که می‌دانید این دستان در کردستان عراق مستقر شده است اما آنها به عشق آزادی و دموکراسی وارد کردستان نشدند بلکه آنها با انجام این کار وضعیت نامناسبی برای ایران و سایر کشورها ایجاد کردند.

وی با تأکید بر این که از جوانان می‌خواهم طرح صهیونیسم را درک کنند، افزود: صلح و همزیستی با رژیم اشغالگر قدس غیرممکن بوده زیرا این رژیم بر پایه باطل بنا شده است، همچنین باید توجه داشت که اسرائیل خواهان صلح نیست این رژیم غاصب در نظر دارد بر فلسطین سلطه پیدا کند از این رو نتانیاهو طرح شهرک‌سازی را روز به روز گسترش می‌دهد به طوری که سیطره و غصب اراضی فلسطینی‌ها همچنان ادامه دارد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین اضافه کرد: رژیم صهیونیستی می‌خواهد فلسطینی‌ها را از سرزمین خودشان اخراج کند لذا با این شرایط تنها راه مقابله، مقاومت است باید در برابر این رژیم جعلی مقاومت کرد چرا که منشأ مشکلات منطقه فقط اسرائیل است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکیر
۰۷:۳۶ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر اسراییل
آخرین اخبار