جزئیاتی تازه از دیدار گلبدین حکمتیار و سرپرست سفارت آمریکا در کابل

منابعی در حزب اسلامی گفته‌اند که گلبدین حکمتیار در دیدار با «هوگو لارنس»، سرپرست سفارت آمریکا در کابل، با افزایش نیروهای آمریکایی مخالفت کرده است.

جزئیاتی تازه از دیدار حکمتیار و سرپرست سفارت آمریکا در کابلبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، منابعی در حزب اسلامی گفته‌اند که گلبدین حکمتیار در دیدار با «هوگو لارنس»، سرپرست سفارت آمریکا در کابل، با افزایش نیروهای آمریکایی مخالفت کرده است.

بر اساس گزارشات تازه از این دیدار، ملاقات حکمتیار و لارنس با رعایت یک سلسله از ملحوظات امنیتی در ارگ ریاست جمهوری صورت گرفته و نزدیک به یک ساعت گفتگو میان دو طرف ادامه داشته است.

در این دیدار روی مسائل امنیتی، بین المللی و وضعیت بد افغانستان و همچنین استراتژی جدید آمریکا برای افغانستان صحبت شده است.

رهبر حزب اسلامی در این دیدار گفته است که افزایش نیروهای خارجی در افغانستان به هیچ صورت مسائل را حل نخواهد کرد و ما می‌خواهیم با استفاده از مذاکرات بین الافغانی این مشکلات را حل کنیم.

پیش از این سفارت آمریکا در کابل از دیدار هوگو لارنس و گلبدین حکمتیار خبر داد و گفته بود طرفین در مورد صلح، دموکراسی، حقوق بشر، آزادی بیان و حمایت از قانون اساسی صحبت کرده اند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.