آینده جهان با جریان عاشورایی شکل می‌گیرد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: آینده جهان با بعثت رسول اسلام (ص)، واقعه غدیر و جریان امام حسین (ع) شکل می‌گیرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در مراسم عزاداری سالار شهیدان که در استانداری برگزار شد، افزود: نهضت اباعبدالله الحسین (ع) سوره‌ای درخشان از قرآن ناطق است و مانند قرآن هر چه تفسیر می‌شود، چیز‌های جدید و مهمی از دریای بی کران آن بدست می‌آید.

وی با تأکید بر اینکه نهضت عاشورا یک حادثه نیست، بلکه یک جریان است، گفت : اگر نهضت عاشورا را حادثه ببینیم، هر ساله در سالروز آن باید مراسم یادبودی گرفته شود، اما اگر جریان ببینیم باید خودمان را در متن جریان عاشورا قرار دهیم.

امام جمعه قزوین گفت : آن حضرت به دنبال کسانی است که شعور جریانی و پای حرکت در جریان داشته باشند که به معنای برخورداری از عقل ایمانی و اراده انسانی است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: امام حسین (ع) نیروی‌هایی می‌خواست که عقلِ مسلح به ایمان و بصیرت داشته باشند و از اراده جدی برخوردار باشند و همیشه سعی می‌کرد یارگیری نکند، بلکه مردم را هدایت کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: باید بکوشیم تا شایستگی نقش آفرینی در این جریان را داشته باشیم و امام حسین (ع) را یاری کنیم و بدانیم ندای «هل مَن ناصر ینصرنی» اباعبدالله الحسین (ع) ندایی است که امروز نیز ما را به یاری آن حضرت دعوت می‌کند.

انتهای پیام/

 

مراسم عزاداری سالار شهیدان در استانداری قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.