بازدید رایگان کارکنان نیروی انتظامی یزد و خانواده آنها از موزه ها در هفته ناجا

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از بازدید رایگان پرسنل نیروی انتظامی و خانواده های آنها از تمامی موزه ها به مناسبت هفته نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ فاطمه دانش یزدی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از بازدید رایگان پرسنل نیروی انتظامی و خانواده های آنها از تمامی موزه ها و اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری این اداره کل در سطح استان در روز های نوزدهم و بیستم مهر ماه به مناسبت هفته نیروی انتظامی خبر داد.

دانش یزدی ضمن  تبریک هفته نیروی انتظامی به پرسنل زحمتکش ناجا، گفت: برقراری و حفظ آرامش، نظم وامنیت که اصلی ترین هدف و ماموریت نیروی انتظامی است، مرهون همت، عزم و تلاش مضاعف فرماندهان، مدیران و کارکنان خدومی است که با اعتقاد و التزام به اصل ولایت و اطاعت از فرماندهی معظم کل قوا در ادامه راه شهدای گرانقدر و ایثارگران سرافراز با استفاده از همه ظرفیت های سازمانی در عرصه خدمت به مردم عزیز میهن اسلامی نقش آفرینی می نمایند.

وی ادامه داد: در همین راستا به منظور تجلیل از خدمات شایسته زحمت کشان این عرصه و گرامیداشت هفته ناجا، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برنامه بازدید رایگان از موزه ها و اماکن تاریخی تحت پوشش خود را برای پرسنل این یگان و خانواده های آنها در نظر گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با بیان اینکه نیروی انتظامی در راستای مبارزه با قاچاقچیان اشیای عتیقه همکاری و تعامل بسیار خوبی با یگان حفاظت میراث فرهنگی نیز دارد، افزود: کاهش چشمگیر حفاری های غیر مجاز در مناطق باستانی استان یزد دلیل این ادعا است به طوریکه در برخی از این مناطق آمار این قبیل اقدامات به صفر رسیده است.

دانش در ادامه امنیت را یکی از مولفه های اصلی توسعه گردشگری عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش های بی وقفه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، گردشگران خارجی با احساس امنیت و آرامش کامل در اقصی نقاط ایران اسلامی و به خصوص استان یزد به سیر و سیاحت می پردازند.

گفتنی است: پرسنل نیروی انتظامی و خانواده هایشان می توانند روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، 19 و 20 مهرماه با ارائه کارت شناسایی از موزه هاو اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری تحث پوشش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، به صورت رایگان بازدید نمایند.

لازم به ذکر است: موزه آیینه و روشنایی یزد، خانه لاریها، مدرسه ضیائیه، موزه های مردم شناسی تفت، مهریز و ابرکوه، همچنین موزه های زیلو و سفال میبد، باغ پهلوانپور مهریز و موزه مفاخر اردکان از جمله مکان های رایگان برای بازدید پرسنل نیروی انتظامی در هفته ناجا است.

انتهای پیام/ ی

بازدیدرایگان  پرسنل نیروی انتظامی از اماکن تاریخی یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار