میز خدمت حقوقی برای مددجویان کمیته امداد مازندران

میز خدمت حقوقی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ناصر اسکندری قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه میز خدمت حقوقی برای ارائه خدمات حقوقی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در این استان ایجاد شد، گفت: میز خدمت حقوقی ویژه مددجویان با بهره‌گیری از ظرفیت وکلای نیکوکار برای کمک به توانمندسازی آن‌ها در امور حقوقی، ارتقاء سطح آگاهی و تسهیل در ارائه این خدمات ایجاد شده است.


وی با توجه به اینکه یکی از نیاز‌های جدی مددجویان به واسطه معضلات اجتماعی ناآگاهی حقوقی و بی اطلاعی از قوانین است، افزود: نا آگاهی حقوقی مددجویان در نا توانایی برای احقاق حق و پایمال شدن حقوق آن‌ها مشکلاتی را برای آنان به وجود آورده است که با ایجاد میز خدمت حقوقی بسیاری از مشکلات حقوقی و قضایی خانوار‌های تحت حمایت این نهاد رفع خواهد شد.


اسکندری با بیان اینکه میز خدمت حقوقی برای مددجویان در همه شهرستان‌های استان فعال است، گفت: این طرح با بهره‌گیری از ظرفیت مشاوران، حقوقدانان و وکلای نیکوکار استان به صورت رایگان انجام می‌شود و مددجویان تحت حمایت می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد از این خدمات بهره‌مند شوند.


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه اجرای طرح وکیل خانواده نیز از دیگر اقدامات این نهاد برای کمک به رفع مشکلات مددجویان است، افزود: بر همین اساس تعدادی پرونده حقوقی و قضایی به وکلای نیکوکار ارجاع داده می‌شود.


وی با بیان اینکه در حال حاضر ۸۰ وکیل فعال با این نهاد همکاری می‌کنند، گفت: کمیته امداد در زمینه مشارکت‌های مردمی در امور خیریه، مجمع وکلای نیکوکار را تشکیل داده است.


انتهای پیام/ع


ایجاد میز خدمت حقوقی برای مددجویان کمیته امداد مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار