مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان:

شرکت آب وفاضلاب شهری لرستان ، رتبه برتر جشنواره شهید رجایی را کسب کرد

شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان موفق به کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان از دستیابی شرکت آب وفاضلاب لرستان به رتبه برتر جشنواره شهید رجایی در لرستان خبر داد.

حمید کرم وند،مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان در این خصوص گفت: با تلاش‌های بی وقفه و بی دریغ همکارانم در مجموعه این دستگاه در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان لرستان (جشنواره شهید رجایی) در سال ۱۳۹۵ جز ۵ دستگاه برتر از میان ۵۵ دستگاه درشاخص‌های عمومی و اختصاصی استان قرارگرفت.

 وی اضافه کرد: بی شک دریافت این رتبه سنگینی بار این مسئولیت را برای اینجانب و همچنین همکارانم دوچندان خواهد کرد تلاش خواهیم کرد که باحفظ وضع موجودنقاط قوت خودرا تقویت تابتوانیم درسال جاری این رتبه را افزایش دهیم.

 وی افزود: دریافت این رتبه را به کلیه کارکنان شرکت آب وفاضلاب لرستان تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه شاهد موفقیت‌های بیشتری در مجموعه باشیم.

 شهریار شکیبایی سرپرست معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت نیز در خصوص برنامه‌های این شرکت برای سال جاری گفت: خوشبختانه با توجه به حمایت مدیریت شرکت و بررسی نقاط ضعف وقوت در سال گذشته سعی خواهیم کرد که درسال جاری وضیعت رتبه خود را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: شرکت آب وفاضلاب بدنبال افزایش رضایت مندی مشترکین خود با ارائه خدمات شایسته و مطلوب است و در این راستا گام‌های مناسبی برداشته شده که نتایج آن را در این دوسال مشاهده نموده ایم که مصداق آن همین ارتقاءرتبه برتر در جشنواره شهید رجایی می‌باشد.

انتهای پیام/د

کسب رتبه برتر شرکت آب و فاضلاب لرستان در جشنواره شهید رجایی در سال ۹۵

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار