نشست فعالان اقتصادی با حضور رییس مجلس؛

توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال نیازمند اختصاص اعتبارات بیشتر است

نماینده شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه گردشگری و اشتغال در شهرستان مرودشت نیازمند حمایت دولت است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ برومندی نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی در نشست فعالان اقتصادی که با حضور دکتر لاریجانی در این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه این شهرستان به عنوان قطب گردشگری، صنعتی، کشاورزی و انبار غله کشور است، اما مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: آثار تمدنی پاسارگاد، تخت جمشید و نقش رستم سالانه ٣ میلیون بازدید کننده دارند و با در نظر گرفتن ردیف بودجه بیشتر در این خصوص می‌توان در زمینه گردشگری و اشتغال در این حوزه گام برداشت و شهرستان را توسعه داد.

برومندی با اشاره به تعطیلی دو کارخانه آرد و آزمایش در این شهرستان، اظهار داشت: با تعطیل شدن این کارخانه بیش از ٢ هزار و ۵۰۰ کارگر بیکار شده اند.

نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد همچنین خواستار راه اندازی قطار حومه‌ای و ایستگاه راه آهن در مرودشت، ایجاد تصفیه خانه فاضلاب و استفاده از آن برای صنعت، احداث ورزشگاه، چهاربانده کردم محور مرودشت خرامه و مرودشت و ارسنجان، گازرسانی به بخش‌های مرودشت، تکمیل جاده درودزن، اتصال مرودست به آزاد راه شیراز به اصفهان و احداث منطقه ویژه اقتصادی و گردشگری در این شهرستان شد.
انتهای پیام/ر

توسعه گردشگری و اشتغال مرودشت نیازمند حمایت دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.