حمله اینستاگرامی هوادارن استقلال به وینفرد شفر + عکس

هواداران استقلال با مراجعه به صفحه اینستاگرام وینفرد شفر سرمربی جدید این تیم، از وی خواستند تا از قبول دستیاری سیروس دین محمدی و بیژن طاهری امتناع کند.

حمله اینستاگرامی هوادارن استقلال به وینفرد شفربه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هواداران استقلال در صفحه اینستاگرام وینفرد شفر، از او خواستند تا دین محمدی و طاهری را به عنوان دستیاران خود نپذیرد. 

در پی استعفای علیرضا منصوریان از کسوت سرمربی تیم استقلال، مدیران این باشگاه طی قراردادی هنگفت، وینفرد شفر آلمانی تبار را به عنوان سرمربی، جایگزین منصوریان کردند. حضور وینفرد در ایران از ابتدای کار، حواشی و واکنش‌های بسیاری را درپی داشت و حالا پس از گذشت تقریبا یک هفته از شروع کار این سرمربی، زمزمه‌های انتصاب سیروس دین محمدی و بیژن طاهری به عنوان دستیاران وینفرد از سوی باشگاه استقلال به گوش می‌رسد. هواداران این تیم پس از شنیدن این خبر، با مراجعه به اینستاگرام شفر، از وی خواستند که از قبول دستیاری این دو امتناع کند. آنها به این سرمربی تذکر دادند که اگر به فکر موفقیت استقلال است باید از موافقت با این تصمیم اجتناب کند. 

حمله اینستاگرامی هوادارن استقلال به وینفرد شفر

 

انتهای پیام/

 

هشدار هواداران استقلال به وینفرد شفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
hadi
۱۳:۱۲ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
قرارداد هنگفت ؟؟؟؟؟؟؟
خیلی جالبه قرارداد شفر یک چهارم قرارداد برانکو در پیروزی است و همچنین یک چهارم جریمه طارمی
انصاف داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
سید میلاد
۲۲:۱۴ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
اگه هنگفت نیست پس چرا موقع امضا کردن قرارداد با اقای افتخاری که عکسشم هست اقای شفر با تبلتش جلوی امضا کردن قرار داد رو گفت تا کسی ازش عکس نگیره؟ عکسش و خبرشم هست.اگه کم بود به قول شما نباید این کارو میکرد ! پس رقمش خییلییی بالاست