استاندار آذربایجان غربی هفته ملی کودک را به کودکان تبریک گفت

استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی، فرا رسیدن هفته ملی و روز جهانی کودک را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی فرا رسیدن هفته ملی و روز جهانی کودک را تبریک گفت
 
 در این پیام آمده است :
 
بسمه تعالی

به راستی که نشانی خدا را در هر کودک به وضوح می‌توان یافت.

امروز که با شعار هر کودک نشانی خداست؛ هفته ملی و روز جهانی کودک را به شما کودکان عزیز استان آذربایجان‌غربی تبریک می‌گویم، باور دارم به واسطه همان نشان خدایی‌تان، صفای دل شما اندوه از باطن بزرگتر‌ها و شادی بازی های‌تان غم از رخسارشان می‌زداید؛ پس در این ایام بی تکرار در گوشه‌ای از نجوا‌ها و دعا‌های پاک و کودکانه خود ما بزرگتر‌ها را فراموش نکنید. امید آن دارم، فردایی را که در پیشبرد اهداف عالی نظام و کشور عزیزمان ایران، پرچم‌دار خواهید بود امروز با اهداف والا در ذهن خود بسازید و برای ارج نهادن و پاسداشت آرمان‌های این مرز و بوم کوشا باشید.

بی شک مسیری هم که فرا روی مسئولان، اولیا و فعالان تربیتی حوزه کودک است مسیری پرپیچ و خم و بسیار خطیر است. امیدوارم که با استعانت از الطاف بیکران الهی و در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج)، در مسیر دغدغه هایمان در به سرانجام رساندن این مهم و تربیت نسلی دین‌مدار و با اخلاق، دارای اعتماد به نفس و خلاق، شاد، کارآفرین و مدیر، توفیق روز افزون داشته باشیم.

نشانی‌های خداوند متعال را آن‌گونه که پسندیده اوست پرورش دهیم.

سعادت- استاندار آذربایجان غربی
انتهای پیام/م
 

پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی کودک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.