باند سارقان حرفه‌ای در ارومیه منهدم شد

فرمانده انتظامی ارومیه از انهدام باند سارقان حرفه‌ای در ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حسین صمدپور فرمانده انتظامی ارومیه با اشاره به  سرقت از اماکن خصوصی ارومیه اظهار داشت: پس از آنکه تعدادی از شهروندان به پلیس مراجعه و از سرقت منازل خود خبر دادند ماموران انتظامی این موضوع را با جدیت در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به شناسایی سارقان با استفاده از شگردهای پلیسی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ ارومیه پس از شناسایی متهمان در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری و انهدام باند چهار نفره سارقان اماکن خصوصی شده و برای سیر مراحل قانونی متهمان تحویل مقامات قضایی شدند.

این مقام مسئول با اشاره به اعترافات متهمان در بازجویی‌ها ادامه داد: سارقان در بازجویی‌های صورت گرفته به پنج فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند که بخشی از این اشیای مسروقه در بازجویی از محل زندگی سارقان کشف شد.

 وی در ارتباط با توقیف یک اتوبوس در ارومیه تصریح کرد: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه اتوبوس که از ارومیه به سمت تهران در حرکت بود را به احتمال حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

صمدپور با اشاره به کالاهای مکشوفه از این اتوبوس عنوان کرد: در بازرسی از آن ۲۴هزار و ۹۶ عدد انواع قرص‌های غیرمجاز کشف شد که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش قرص‌های مکشوفه ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه در این راستا یک نفر متهم دستگیر شد، گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان یکی از محورهای اقتصاد مقاومتی امری ضروری و لازم است که همکاری و حمایت مردم در این ارتباط را نیز می‌طلبد.

 

انتهای پیام/م

 

باند سارقان در ارومیه منهدم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.