گذشت بیش از ۱۳ سال از تعطیلی ۲ کارخانه بزرگ مرودشت

نماینده شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد گفت: با تعطیل شدن کارخانه‌های آرد و آزمایش بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کارگر بیکار شده‌اند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در نشست فعالان اقتصادی شهرستان مرودشت که با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، محمد مهدی برومندی نماینده شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی شهرستان مرودشت گفت: در حال حاضر افزون بر ۱۳ سال است ۲ کارخانه بزرگ این شهر که محل بزرگ درآمد اقتصادی و اشتغالزایی بود تعطیل شده است.

وی تصریح کرد: با تعطیل شدن کارخانه‌های آرد و آزمایش بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کارگر بیکار شده‌اند که درخواست ما توجه به این موضوع و برطرف کردن مشکلات موجود است.

برومندی اظهار کرد: شهرستان مرودشت قطب گردشگری، صنعتی، کشاورزی و انبار غله کشور است و آثار تاریخی پاسارگاد، تخت جمشید و نقش رستم سالانه ۳ میلیون بازدید کننده دارند.

وی اضافه کرد: با در نظر گرقتن ردیف بودجه بیشتر در این مورد می‌توان در زمینه گردشگری و اشتغال در این حوزه گام برداشت و شهرستان را توسعه داد.

نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد همچنین خواستار راه اندازی قطار حومه‌ای و ایستگاه راه آهن در مرودشت، ایجاد تصفیه‌خانه فاضلاب و استفاده از آن برای صنعت شد و افزود: ساخت ورزشگاه، چهاربانده کردن محور مرودشت خرامه و مرودشت و ارسنجان، گازرسانی به بخش‌های مرودشت، تکمیل جاده درودزن، اتصال مرودشت به آزاد راه شیراز به اصفهان و ساخت منطقه ویژه اقتصادی و گردشگری در این شهرستان از مطالبات به حق مردم این شهرستان است که امیدواریم مسئولان توجه ویژه در برطرف کردن مشکلات موجود داشته باشند.

انتهای پیام/ن

نشست فعالان اقتصادی شهرستان مرودشت با حضور علی لاریجانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
HAMID
۱۰:۲۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۶
تو این چند سالی که کارخونه آزمایش خوابیده ...نصف بلکم بیشتره دستگاه ها و لولزمشو فروختن---انبار هاش شده انبار پفک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
توروخدا کارخانه ازمایش را راه اندازی کنید سواب داره به خدا