فرمانده نیروی انتظامی مرند؛

افزایش ۶۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان مرند

فرمانده انتظامی مرند از افزایش۶۰ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته در این شهرستان خبرداد.

افزایش ۶۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان مرندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ کاظم دهقانی  فرمانده نیروی انتظامی مرند،مناسبت فرارسیدن به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد اظهار کرد: استقرار نظم و امنیت در کشور مرهون تلاش، کوشش، ایثار و فداکاری نیروهای جان برکف انتظامی است.

وی افزود: نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت پایدار در جامعه بوده و مردم سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی و حامی این نیرو هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند در ادامه خاطر نشان کرد: تلاش برای برقراری آسایش و امنیت شهروندان اساس کار نیروی انتظامی است و برای تحقق این مهم از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها به شکل مطلوب استفاده خواهد شد.

دهقانی به برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: به مناسبت این هفته 100 برنامه در شهرستان مرند برگزار خواهد شد که نیروی انتظامی در این هفته با برنامه‌های متنوع مردم را به مشارکت در ترغیب امنیت تشویق می‌کند تا بستر تولید و حفظ امنیت توسط نیروی انتظامی فراهم شود.

وی دیدار با امام‌جمعه، حضور کارکنان نیروی انتظامی در میعادگاه نماز جمعه، سخنرانی فرمانده انتظامی قبل از خطبه‌ها، را از جمله برنامه‌های این هفته در شهرستان مرند عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند در ادامه به میزان کشفیات مواد مخدر در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: کشف مواد مخدر در مرند 60 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و ما امسال طرح جمع آوری معتادین تابلو و متجاهر را اجرا کرده و در آینده نیز طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر را شروع خواهیم کرد تا در آینده چهره شهر خالی از معتادین تابلو باشد.

دهقانی در ادامه از فعالیت 10 دوربین ثبت تخلف در سطح شهر مرند، خبر داد و از مردم خواست تا جهت جلوگیری از ثبت تخلف توسط دوربین ها، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمایند.

فرمانده انتظامی مرند در پایان از تشکیل 15 پرونده در خصوص نشر اکاذیب و توهین در فضای مجازی در این شهرستان خبر داد وگفت: این پرونده ها به دادسرا ارجاع و در حال سیر مراحل قانونی می باشد و نیروی انتظامی نیز در مقابل هرگونه نشر اکاذیب و شایعه‌پراکنی در فضای مجازی برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/خ

 فعالیت 10 دوربین ثبت تخلف در سطح شهر مرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار