سلیمی:امیدوارم مشکل موسوی برای رقابت های جهانی حل شود/بار کج به منزل نمی رسد

قهرمان المپیک لندن گفت: امیدوارم مشکل ایوب موسوی هم حل شود و او بتواند تیم ملی را در مسابقات جهانی همراهی کند.

بهداد سلیمی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت آماده سازی اش بیان کرد: شرایط خوبی دارم. به مرور فشار تمریناتم را افزایش می دهم و در فاصله حدود ۵۰ روز باقی مانده تا رقابت های جهانی آمریکا، پرفشار تمرین می کنم تا به آمادگی ۱۰۰ درصدی دست یابم.

او ادامه داد: مدت هاست تمرینات سنگینم را شروع کرده ام و به همین دلیل عضلاتم تقویت شده  و فشار روی مفاصلم کاهش یافته است.

سلیمی درمورد غیبتش در هفته دوم لیگ وزنه برداری تصریح کرد: باتوجه به اینکه نتوانستم در امارات تمرینات مناسبی انجام دهم در هفته دوم لیگ شرکت نکردم و طبق هماهنگی با محسن بیرانوند، سرمربی تیم ملی و جلیلی، رئیس سازمان لیگ قرار شد رکوردهایم در اردوی بابلسر برای لیگ محسوب شود. چراکه اگر بدون انجام تمرینات مناسب در رقابت ها شرکت می کردم مانند چترایی احتمال آسیب دیدگی ام وجود داشت.

قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن درمورد تمدید قرارداد محسن بیرانوند با فدراسیون وزنه برداری گفت: بیرانوند به کارش علاقه مند است و آن را به صورت جدی انجام می دهد. از لحاظ اخلاقی و فنی با سرمربی تیم ملی تعأمل خوبی دارم و مشکل خاصی نیست.

 او درمورد شناخت از حریفانش گفت: از وزنه هایم شناخت دارم و اگر این وزنه ها را در آمریکا ثبت کنم، می توانم‌ به مدال برسم.

سلیمی درمورد سطح رقابت های لیگ وزنه برداری عنوان کرد: باید به شکلی کار را جلو ببریم که اقبال عمومی نسبت به وزنه برداری بیشتر شود.

او درمورد حمایت مسئولان از وزنه برداری در فاصله کمتر از یک‌سال تا بازی های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: وزیر ورزش و جوانان پیگیر حمایت از وزنه برداری است اما باید این امر بیشتر انجام شود. همین امروز هم برای پیشبرد امور دیر است و باید ورزشکاران را تحت پوشش قرار دهیم. 

دارنده ۳ مدال طلا رقابت های جهانی درباره آخرین وضعیت سعید علی حسینی و همایون تیموری گفت: سعید و همایون هم وضعیت خوبی دارند. پس از خداحافظی سجاد انوشیروانی و آسیب دیدگی من، مدتی عملکرد وزن ۱۰۵+ کیلوگرم خالی شد و نتوانستیم در سنگین وزن مدعی باشیم اما اکنون با توجه به شرایطی که وجود دارد می توانیم به پیشرفت و مدال آوری وزنه برداران این وزن امیدوار باشیم.

سلیمی درمورد برنامه ملی پوشان وزنه برداری در اردوی بابلسر ببان کرد: قصد داریم تمرینات ویژه ای را در بابلسر برگزار کنیم تا در آستانه رقابت های جهانی به اوج آمادگی برسیم. در کل به نظرم تیم ما امسال خیلی خوب است. امیدوارم مشکل ایوب موسوی هم حل شود او بتواند تیم ملی را در مسابقات جهانی همراهی کند.

او درباره ی محرومیت ۹ کشور از حضور در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان، اظهار کرد: از قدیم گفته‌اند بار کج به مقصد نمی‌رسد و این کشورها هم به دلیل خطایی که انجام دادند، مجازات شدند. به طور حتم با نبود کشورهایی مانند روسیه،چین و قزاقستان سطح مسابقات جهانی کاهش می یابد.

انتهای پیام/

ابراز امیدواری سلیمی به درخشش وزنه برداران کشور در رقابت های جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار