اتفاقی نادر در یک جشنواره بین‌المللی؛

حذف ناجوانمردانه بازی‌های ایرانی از جشنواره IMGA خاورمیانه پس از اعلام نامزدها!

در حالی که روز چهارشنبه و پس از اعلام نامزدهای جشنواره بازی‌های موبایل IMGA خاورمیانه، بازی‌سازان ایرانی با کسب ۱۶ نامزدی بالاتر از بازی‌سازان کشورهای منطقه ایستادند؛ عوامل این جشنواره بازی‌های ایرانی را حذف کردند.

حذف ناجوانمردانه بازی‌های ایرانی از جشنواره IMGA خاورمیانه پس از اعلام نامزدها!به گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که نسخه جهانی جشنواره بازی‌های موبایل IMGA بیش از ۱۵ سال قدمت دارد و یکی از معتبرترین جشنواره‌های بین‌المللی در حوزه بازی است، اتفاقی نادر و عجیب در جشنواره‌ی خاورمیانه آن رخ داده است.

این در حالی است که تا دیروز در صفحه مربوط به قوانین این جشنواره نام کشور ایران در بین کشورهایی که امکان حضور را دارند وجود داشت اما اکنون نام کشورمان از صفحه قوانین حذف شده است.

نسخه خاورمیانه این جشنواره برای دومین سال است که برگزار می‌شود و سال گذشته به دلیل عدم اطلاع رسانی، بازی‌سازان ایرانی در آن شرکت نداشتند. اما حضور پر رنگ بازی‌های ایرانی و کیفیت بالای آن‌ها در این دوره در بین دیگر بازی ها کاملا مشهود بود.

حذف ناجوانمردانه بازی‌های ایرانی از جشنواره IMGA خاورمیانه پس از اعلام نامزدها!

واحد بین‌الملل و حقوقی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در حال مذاکره و پیگیری این حذف ناجوانمردانه است و تمام تلاش خود را برای احقاق حق بازی‌سازان ایرانی به‌کار خواهد بست.

دومین دوره مسابقات IMGA در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، ۲۰ آبان ماه در کشور عمان برگزار می‌شود و هم‌اکنون بازی‌هایی که نامزد شده‌اند در معرض رای عمومی قرار دارند.

منبع : بنیاد ملی بازی های رایانه ای

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
كلا" درد و بلاى ايران بخوره تو سر دشمناش و اونهايي كه چش ندارن استعداد جوانهاى مارو ببينند. الهى آمين!
Germany
ناشناس
۲۰:۴۱ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
كلا" درد و بلاى ايران بخوره تو سر دشمناش و اونهايي كه چش ندارن استعداد جوانهاى مارو ببينند. الهى آمين!
آخرین اخبار