اخبار کوتاه از فوتبالیست های بوشهری

عباس سکان گیر بازیکن جوان فوتبال بوشهر به تیم دسته اولی لیگ گرجستان پیوست.

اخبار کوتاه از فوتبالیست های بوشهریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، این بازیکن که فصل گذشته در لیگ آذربایجان به بازی پرداخته بود، در فصل آینده لیگ دسته اول کشور گرجستان با پیراهن تیم قدیمی شهر تفلیس به میدان خواهد آمد. تا بیست روز آینده لیگ دسته اول گرجستان خاتمه پیدا می‌کند و فصل جدید از اواسط ماه نوامبر میلادی آغاز خواهد شد. هم اکنون اسپارتاک تفلیس در رده ششم جدول قرار دارد و گفته می‌شود در فصل جدید برای صعود برنامه ریزی کرده اند.

سکان گیر که فصل گذشته را در باکو و لیگ آذربایجان سپری کرد و حتی تا آستانه پیوستن به تیم خزر باکو پیش رفته بود با پیشنهاد خوب گرجی‌ها روبرو شد و روز گذشته قرار خود را با اسپارتاک تفلیس رسما امضا کرد. وی سابقه بازی در تیم‌های پایه ایرانجوان بوشهر را در کارنامه دارد.

همچنین تیم فولاد خوزستان که برای دیدار خارج از خانه مقابل تیم استقلال تهران آماده می‌شود، در یک بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی‌حفاری اهواز به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه سه بر یک مغلوب کند. ایوب والی، رحیم زهیوی و حسین غریبی گلزنان تیم فولاد در این مسابقه بودند. حسین غریبی و رضا دهقان دو بازیکن جوان فولادی‌ها در این بازی برای شاگردان پورموسوی به میدان رفتند که غریبی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

انتهای پیام /پ

اخبار کوتاه از فوتبالیست های بوشهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.