فرمانده ‌انتظامی آذربایجان غربی ؛

کشف ۳۳ تن مواد مخدر صنعتی و سنتی در آذربایجان غربی

فرمانده ‌انتظامی آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته ۳۳ تن مواد مخدر صنعتی و سنتی در آذربایجان غربی کشف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سردار ناصر اصلانی فرمانده ‌انتظامی آذربایجان غربی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه گفت:سال گذشته بیش از 4 هزار و 800 نفر قاچاقچی شناسایی و بیش از 15 هزار نفر معتاد از خیابان‌ها جمع‌آوری شدند که از خواسته‌های مهم مردم است.

وی گفت: نیروی انتظامی در همه حال و در هر مکانی گوش به فرمان مقام معظم رهبری است و تلاش می‌کنیم تا اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دهیم.

وی افزود: امسال هفته ناجا را با شعار پلیس برای امنیت و امنیت برای همه شروع می‌کنیم و به دنبال این هستیم که امنیت نسبی را در جای‌جای جغرافیای آذربایجان غربی به ارمغان آوریم تا مردم به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت:  نیروی انتظامی آذربایجان غربی  بیش از 750 شهید برای برخورد با عناصر ضدانقلاب و دیگر کارشکنان در کنار دیگر نیروهای مسلح تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده است و از دیرباز به نام شهر شهیدالشهدا معروف هستیم.

وی گفت: امنیت زیرساخت و سبب توسعه تمام فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است و امنیتی که امروز در کشورمان و در استان وجود دارد به سبب خون شهدا، هوشیاری مردم، هماهنگی بین دستگاه‌های کشور است و این موضوع در حالی است که در منطقه ناامنی‌های بسیاری وجود دارد و بیش از 900 کیلومتر مرز مشترک نیز نتوانسته امنیت ما را به خطر بیندازد.

اصلانی بیان کرد: نیروی انتظامی همانند سایر سازمان‌ها و نهادها برای خود آرمان مقدسی دارد و برای حفظ و اجرای این آرمان از جان خود می‌گذرد و تمامی تلاش‌های خود را به کار می‌گیرد از این رو مورد قبول تمامی مسئولان است و مهم‌ترین وظیفه‌ای که پلیس و نیروی انتظامی دارد حفظ آرامش مردم و جان آن‌هاست.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تأکید کرد: امسال صدها هزار تماس حضور و تلفنی دریافت کرده‌ایم که 36 درصد از انها به مرحله عملیات رسیده است و 56 درصد در حوزه ارشاد و راهنمایی بوده و میزان 3 درصد نیز تکراری است.

اصلانی در پایان گفت: ما به عنوان پلیس خود را مقید می‌دانیم از آبرو، جان، مال و ناموس مردم تا جایی که خون ر بدن داریم دفاع کرده و با افراد ناهنجار برخورد کنیم.

انتهای پیام/ح

دستگیری 4 هزارو 800 قاچاقچی در سال گذشته در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.