"آمریکا" هرگز قابل اعتماد نیست

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان گفت :آمریکا همواره تفرقه انگیزی کرده وهرگز نمی توان به آنها اعتمادکرد.

آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛حجت الاسلام والمسلمین خاتمی  درخطبه های نماز جمعه ی این هفته زنجان گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نمی توانیم به آمریکا اعتماد و اتکا کنیم بلکه باید به واقعیات اتکا کنیم چرا که اگر نگاهی  به 70 سال اخیر بیندازیم آمریکا جز تفرقه واختلاف کار دیگری انجام داده است .

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت : آمریکا چشم دیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارد و از آنجایی که خون شهدای بسیاری برای این انقلاب و نظام ریخته شده است نمی توانیم توطئه های آمریکا را نادیده بگیریم.

 خطیب جمعه زنجان  با بیان اینکه سیاست استکبار در منطقه تجزیه ایران ، سوریه و عراق است افزود:  آمریکا منشا این سیاستهاست که امیدواریم با تدابیر سیاستمندانه این توطئه ی دشمن نیز خنثی شود.

 وی درادامه به هفته نیری انتظامی اشاره کرد با تبریک این هفته ازنیروی انتظامی که برای امنیت جامعه شبانه روز تلاش می کنند قدردانی کرد.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت : 16 مهر 66 بمباران شیمیایی صدام علیه ایران را هم ناشی از شکست آن زمان بعثی ها در نبرد با رزمندگان ایرانی دانست وافزود:متاسفانه دراین حملات بسیاری مجروح وشهید شدند. 

 خطیب جمعه زنجان  همچنین به  سالروز شهادت سردار شهید حاج حسین همدانی در حلب سوریه در 16مهرماه سال  94 اشاره کرد وگفت:  وی خدمات بزرگی به عنوان مستشار نظامی به درخواست کشور سوریه در آن کشور انجام داد و به عنوان جبهه مقاومت در مقابل جبهه النصره و داعش ایستادگی کرد.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان یکی از اهداف بزرگ و فلسفه قیام سید الشهدا (ع)  را امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود : آن حضرت فرمودند هدف من از قیام اصلاح جامعه و ایجاد عدالت و امنیت در جامعه بوده است چرا که منش و سیره پیامبر در جامعه فراموش شده و گرایش های دنیوی در جامعه افزایش یافته است.

 حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: امروزه نیز باید درخصوص امربه معروف ونهی ازمنکر قدم های بزرگی برداشته شود .

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به 17  روزجهانی پست  راهم به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

انتهای پیام/ر

خطبه های نماز جمعه ی 14 مهرماه زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.