امام جمعه سمنان :

ضدانقلاب دستگاه قضایی را هدف گرفته است

امام جمعه سمنان گفت : امروز جریان‌های ضدانقلاب دستگاه قضایی کشور را نشانه گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه هفته دوم مهر ماه 96 سمنان گفت : با وجود این که وزارت اطلاعات هرگونه شایعات در رابطه با مدیران ارشد دستگاه قضایی کشور را رد کرده اما بعضی از ضدانقلاب با کارشکنی و نفاق، درصدد ایجاد تفرقه در کشور هستند.


وی افزود: در اوایل انقلاب اسلامی دشمنان جمهوری اسلامی به ترور فیزیکی دست می زدند، اما امروز با جوسازی ها درصدد هستند تا شخصیت ها و مسوولان ارشد کشورمان را زیر سوال ببرند.


وی با بیان این که رییس جمهور آمریکا توانایی مهار جنایت های و کشتار بی رحمانه مردم کشور خود را هم ندارد، گفت: دونالد ترامپ جهان را مانند یک جزیره تصور کرده و ادعای حکومت در آن را دارد اما این آرزو را به گور خواهد برد.


امام جمعه سمنان اضافه کرد: کشورهای همسایه به ویژه عراق باید برای حفظ تمامیت ارضی این کشور تلاش کنند و باید هوشیار بود تا اسراییل جدیدی در منطقه ایجاد نشود.


آیت الله شاهچراغی با اشاره به آثار معنوی سوگواری نهضت عاشورایی و حسینی در نقاط مختلف استان سمنان، اضافه کرد: در ماه محرم 96 مردم سمنان با حضور حماسی و پرشور در عزاداری سیدالشهدا سنگ تمام گذاشتند و نقش جوانان مومن و انقلابی استان در این آیین بسیار برجسته بود.

 

انتهای پیام / ه

 

جزئیات نماز جمعه هفته دوم مهر ماه 96 سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.