امام جمعه ایرانشهر:

آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نبوده است

امام جمعه ایرانشهر گفت: همانطور که در گذشته به مردم ایران ثابت شده که آمریکا هیچگاه به وعده ها و قول های خود پایبند نبوده و کشوری غیر قابل اعتماد است.

آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نبوده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی امام جمعه ایرانشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه ایرانشهر اظهار داشت: اعتماد به آمریکای جهانخوار یعنی اعتماد به شیطان است.

وی بیان کرد: فرهنگ آمریکا فرهنگ خشونت، بی بند و باری و شرارت است و دولت این کشور به هیچ اصولی پایبند نیست.

وی با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص برجام و بدعهدی های آمریکا گفت: رهبر معظم انقلاب به شیوایی و در کمال دقت و همه جانبه نگری زوایای خلق و خوی استکبار جهانی را برشمردند و خاطر نشان کردند «بدعهدی های آمریکا در خصوص اجرای برجام به جوانان امروز و آینده ثابت کرد که این کشور همان شیطان بزرگ بوده و دست از منفعت طلبی و زیاده خواهی خود برنداشته است»

امام جمعه ایرانشهر به همه پرسی اقلیم کردستان عراق اشاره کرد و افزود: این حرکت تهدیدی بزرگ برای منطقه است و دشمنان به دنبال ایجاد غده سرطانی دیگری همچون رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه هستند.

حجت الاسلام ابطحی همچنین با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی؛ از تلاش پرسنل انتظامی شهرستان ایرانشهر در برقرای نظم و امنیت تقدیر کرد.

انتهای پیام/ع

آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نبوده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار