امام جمعه بجنورد:

امنیت زیرساخت توسعه است

خطیب نمازجمعه بجنورد نیروی انتظامی را چشم بیدار نظام عنوان کرد و گفت:: اجرای قانون و برخورد قاطع با هنجارشکنان دو خواسته مهم مردم از نیروی انتظامی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی امروزدر خطبه‌های نمازجمعه بجنورد با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی گفت:نیروی انتظامی همیشه در امادگی کامل قرار دارد تا امنیت کشور را در همه ابعاد تامین کند و این امنیت ضامن توسعه پایدار و سرمایه گذاری در کشور است.

محرم و عاشورا تمام شدنی نیست

نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به پایان دهه اول محرم گفت: محرم و عاشورا تمام شدنی نیست و همانطور که با اتمام جنگ سخت در کربلا، جنگ نرم توسط امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) آغاز شد امروز نیز این جنگ نرم در راستای مقابله با نیت شوم بدخواهان برای تضعیف نهضت عاشورا ادامه دارد.

امام جمعه بجنورد همچنین گفت:این روز‌ها شایعاتی علیه برخی مسولان نظام در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های معاند نظام و اسلام مطرح می‌شود که لازم است مردم هوشیار باشند و فریب انان را نخورند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی در استانه سفر پرخیربرکت مقام معظم رهبری به استان هم گفت:: هفته اینده ۱۹ مهرماه، تجمع بزرگ تجلیل از سفر رهبر معظم انقلاب در مصلی بجنورد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.