یک مرد حامل مواد منفجره در فرودگاهی در سوئد بازداشت شد

پلیس سوئد یک مرد را در غرب این کشور به اتهام تلاش برای انتقال مواد منفجره به داخل یک هواپیما بازداشت کردند.

یک مرد حامل مواد منفجره در فرودگاهی در سوئد بازداشت شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، مقامات پلیس سوئد روز جمعه اعلام کردند یک مرد جوان را در غرب این کشور به اتهام تلاش برای انتقال مواد منفجره به یک هواپیما بازداشت کردند.

بر اساس اعلام مقامات پلیس، این مرد بیست و چند ساله زمانی که قصد داشت در فرودگاه «لاندوتر» شهر «گوتنبرگ» در غرب سوئد سوار هواپیما شود، بازداشت شد. مقصد این هواپیما، یکی دیگر از کشور‌های عضو اتحادیه اروپا بود. 

«پیتر آدلرسون»، سخنگوی پلیس سوئد، در این باره گفت: در بازرسی‌های امنیتی، مشخص شد این مرد در چمدان خود مواد منفجره حمل می‌کند.

روزنامه محلی «گوتبورگس - پوستن» در این باره در گزارشی اعلام کرد این مرد، تبعه کشور آلمان است و مواد منفجره «تری استون تری پراکسید (تی‌ای تی پی)» در چمدان‌های وی بود. این روزنامه به منبع اطلاعاتی خود در این خصوص اشاره‌ای نکرد.

ماده منفجره «تی‌ای‌تی‌پی» در انفجاری که بیرون محل برگزاری یک کنسرت در شهر منچستر رخ داد، مورد استفاده قرار گرفته بود. این حادثه در ماه مه گذشته رخ داد و بر اثر آن، ۲۲ نفر کشته شدند.

انتهای پیام/

بازداشت مردی حامل مواد منفجره در سوئد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
اینا خاورمیانه رو بهم ریختن با این داعشیا آشغال حالا تا ی نسل باید با همینا تو کشور خودشون بجنگن
آخرین اخبار