عدم رضایت استانداراز روند اجرایی پروژه پل سوم و چهارم بشار یاسوج

استاندار کهگیلویه و بویراحمد روند اجرایی دو پروژه پل سوم و چهارم بشار یاسوج را رضایت بخش ندانست و گفت: کمیته‌ای برای بررسی روند اجرایی پروژه پل سوم بشار هفته آینده تشکیل و تصمیم گیری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   علی محمد احمدی  در بازدید از پروژه‌های پل سوم و چهارم بشار یاسوج اظهار داشت: باید تلاش کنیم این دو پروژه را در کمترین زمان ممکن به سرانجام برسانیم و در این زمینه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.

وی خواستار همکاری بیش از پیش پیمانکاران برای تعیین تکلیف پروژه‌های عمرانی شد و افزود: دولت در شرایط فعلی محدودیت منابع دارد ولی در حد توان از هرگونه همکاری با پیمانکاران دریغ نمی‌کنیم.

احمدی در واکنش به سخنان مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر وجود معارض اجتماعی به عنوان یکی از مشکلات سد راه تسریع در روند اجرایی پل سوم بشار، ابراز کرد: پروژه‌ عمرانی باید از اول بحث معارض اجتماعی آن حل شود و هم اکنون هم انتظار دارم در صورتی فردی ادعای اثبات شده با تایید محاکم قضایی دارد حق و حقوق آن پرداخت شود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در صورتی فردی ادعای مالکیت دارد ولی هیچ گونه سندی در این زمینه ندارد قاطعانه از مافع عمومی در مقابل این فرد دفاع کنید واجازه ندهید ریالی از بیت المال به ناحق به کسی داده شود.

احمدی بیان کرد: از هیچ تلاشی برای تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در استان دریغ نمی‌کنم و در این زمینه امیدوارم با اولویت بندی نقش پروژه‌ها در توسعه و تاثیرگذاری شاهد تعیین تکلیف یکی پس از دیگری پروژه‌های نیمه تمام باشیم.

وی با بیان اینکه شرایط بهره‌برداری غیر رسمی از پل سوم بشار به طور دقیق باید بررسی شود، تصریح کرد: در صورت غیر ایمن بودن تا زمان برطرف شدن مشکلات مسیر بسته شود.

انتهای پیام/د

تعیین تکلیف پروژه‌های عمرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار