نابودی رژیم صهیونیستی تنها راه آرامش منطقه

امام جمعه زرند گفت: ریشه تمام جرم و جنایاتی که امروزه در جوامع بشری وجود دارد ، همه اینها استکبارو رژیم غاصب صهیونیست است و تنها راه آرامش در منطقه نابودی غده سرطانی اسرائیل در منطقه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته ، با اشاره به فرموده حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند ،رژیم اشغالگر قدس یک غده سرطان است گفت: ریشه تمام جرم و جنایاتی که امروزه در جوامع بشری وجود دارد ، همه اینها استکبارو رژیم غاصب صهیونیست است و تنها راه ارامش در منطقه نابودی غده سرطانی اسرائیل در منطقه است
وی اضافه کرد: جنایات وحشیانه ای که امروز به نام اسلام تحت عنوان و داعش و جبهه النصره در جهان اسلام مرتکب انواع جرم و جنایت می شوند و در کشورهای اسلامی مردم مظلوم مسلمان را قتل و عام می کنند، حساب آن ها از حساب اسلام جدا است.
خطیب جمعه زرند با بیان اینکه ، امروز به برکت تفکر حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری وسپاه مقتدر گروههای داعش و تکفیری ها در حال نابودی هستند و دشمنان بخوبی متوجه شدند که داعش و گروه النصره ،با مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های دلاور مردان ایران اسلامی و نیروهای مقاومت در حال نابودی است ، آمریکایی‌ها و رژيم صهيونيستی در تلاش هستند با برنامه تجزیه کردستان عراق. ناامنی دیگری را جای داعش ایجاد کنند و این یکدسیسه‌ای از سوی دشمنان اسلام یعنی امریکا و اسرائیل است تا آشوب دیگری را در منطقه به راه بیاندازند و اسرائیل دومی بوجود آورند .
حجت السلام ابراهیمی در ادامه  با اشاره به برگزاری مراسمات عزاداری و سوگواری گفت : حرکت تاریخی حضرت سیدالشهدا (ع) منشاء فرو پاشی پایه های ظلم و ستم در طول تاریخ بوده است و گره خوردن شور و شعور حسینی در ایران اسلامی،موجب گسترش فرهنگ عاشورایی در سراسر دنیا شده است.
وی با بیان اینکه ، دشمنان در تلاش هستند تا صدای عزاداری ماه محرم و صفر کمرنگ شود ، افزود :همه ما شیعیان وظیفه داریم در مناسبت های ویژه ماه محرم و صفر علاوه بر عزاداری برای مصیبت اهل بیت امام حسین(ع) با منطق، تفکر، و سیره زندگی حضرت سیدالشهداء(ع) بیشتر آشنا شویم .
خطیب جمعه زرند در ادامه ، ضمن گرامیداشت 14 مهرماه فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی ، از زحمات فرماندهی نیروی انتظامی و همکارانش بخاطر برقراری امنیت در شهرستان زرند تقدیر کرد .
وی، امنیت را یکی از بزرگترین نعمت‌ها دانست و گفت : این نیرو همیشه آماده خدمت در دفاع از کیان اسلامی است و خوشبختانه شهرستان زرند نیز از این امنیت برخوردار است.
امام جمعه زرند در پایان، ضمن تبریک ۱۴ مهرماه روز دامپزشکی ، با اشاره به احادیث و روایات ، حرفه دامپزشکی را حرفه ای مقدس بر شمرد افزود :مسئولیت بزرگی در حوزه بهداشت و امنیت غذایی بر عهده دامپزشکی می باشد وی از خدمات صادقانه و شبانه روزی این شبکه در خدمت به مردم قدر دانی کرد .

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه زرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار