انتقاد تند معاون سابق استقلال از عملکرد مدیران این باشگاه + عکس

علی نظری جویباری معاون پیشین باشگاه استقلال با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از عملکرد اخیر این تیم در انتخاب‌هایش ابراز نارضایتی کرد.

انتقاد تند معاون سابق استقلال از عملکرد این تیمبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معاون پیشین باشگاه استقلال با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، از عملکرد مدیران باشگاه استقلال  به شدت  انتقاد کرد.

علی نظری جویباری با لحنی منتقدانه و اعتراض‌آمیز از بی‌اعتنایی باشگاه استقلال به هوادارانش گفت و افزود مدیران این تیم برای ادامه حیات مدیریت خود حاضرند همه را قربانی کنند. وی از ماجرای آمدن شفر سالخورده تا انتخاب فرهاد مجیدی، جوان فوتبالیست محبوب استقلالی‌ها نوشت و تلفیق حضور این جوان در کنار سرمربی جدید پیر و شاید کمی بی‌انگیزه را تصمیمی نسبتا مناسب دانست. 

نظری جویباری در اینستاگرام خود نوشت: " مديران باشگاه به خواسته هواداران توجه نمي كنند!
دربعضي مواقع ممكن است خواسته هواداران احساسي باشد ولی مديران بايد شرايط سخت هواداران را درك كنند و با احساسات آنان بازی نكنند ولی متاسفانه مديران باشگاه برای بقاء خود همه را قربانی می‌كنند تا چند روزی عمر مديريت خودشان را افزايش دهند.
از مطرح كردن نام فاتح تريم بعنوان سر مربی تا رسيدن به شفر و از دستياری محمد تقوی و فرهاد مجيدی به اعضای كميته فنی منتخب خودشان رسيدند اينها نمونه هايی از مديريت مدرن امروزی است.
انتخاب شفر توسط يكی از دوستان مشترك ما كه سالها در دبی زندگی می‌كند اتفاق افتاد از ده الی پانزده سال پيش هر وقت استقلال نتيجه نمی‌گرفت و يا پی سرمربی بوديم ايشان تماس می‌گرفت دوست خودش آقای شفر را معرفی می‌كرد اين كج سليقگی مديرعامل با تأييد اعضای كميته فنی تشريفاتی تكميل شد.
حال برای سربلندی تيم محبوبمان ناچاريم از شفر حمايت كنيم برای كمك به شفر با اين سن ممكن هست كمي بی‌انگيزه باشد با تلفيق شفر به عنوان سرمربی ويك جوان دوست داشتنی و محبوب هواداران بنام فرهاد مجيدی به عنوان دستيار اول به يك ميانگين سنی استاندارد يك مربی با تجربه برسيم شايد با كمك فرهاد جوان و تجربه شفر پيرمرد و بازيكنان با تجربه و جوانان با انگيزه استقلال بزرگ را به روزهای خوش باز گردانند ولی هر چند متعقدم اشكال كار در جای ديگري است حتی اگر فاتح تريم بيايد. "

انتقاد تند معاون سابق استقلال از عملکرد مدیران این باشگاه + عکس

 

انتهای پیام/

 واکنش تند نظری جویباری به حضور وینفرد شفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار