نورى:در مورد دستیاران شفر حرف اول و آخر را مى زند

عضو کمیته فنى باشگاه استقلال گفت::کمیته فنى ٢ دستیار جدید را انتخاب و در نهایت به شفر اعلام کرد.

نورى:در مورد دستیاران شفر حرف اول و آخر را مى زندمحمد نورى در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نشست امروز با شفر سرمربى جدید استقلال گفت:  نشست بسیار خوبى را با شفر سرمربى جدید تیم داشتیم و در این جلسه اسامى ٢ دستیار جدید را که کمیته فنى انتخاب کرده بود را به او اعلام کردیم و در نهایت مقرر شد شفر روى ٢ دستیار جدید خود مطالعه بیشترى را انجام دهد و نظرنهایى را به ما اعلام کند.

 او ادامه داد: کمیته فنى ٢ دستیار جدید را انتخاب و در نهایت به شفر اعلام کرد بنابراین در مورد تایید بودن این دستیاران حرف اول و آخر را سرمربى مى زند و پس از مطالعه کافى نظر نهایى مثبت یا منفى را به ما خواهند گفت.

 نورى بیان کرد:در نشست امروز ساعت‌ها با شفر به صحبت پرداختیم و او انتخاب خوبى براى نیمکت تیم بوده و از طرفى او اطلاعات کافى در همه زمینه‌ها دارد که این مساله باعث تعجب است و در هر صورت شفر علاقمند است که استقلال را به جایگاه واقعى برساند.

عضو کمیته فنى باشگاه استقلال افزود: به نظر با صحبت هاى مفیدى که از شفر شنیدم او مى تواند موفق باشد البته در صورتى که ما پیشکسوتان و هواداران نیز او را حمایت کنیم تا این مربى بتواند موفق باشد چرا که او علاقمند و عاشق به کارش است و تمام هدفش این خواهد بود که استقلال به جایگاه واقعى اش برسد.

نورى در پایان درباره اینکه اگر شفر دستیاران جدید را تایید نکرد در آن صورت چه اتفاقى خواهد رخ داد گفت: همان طور که گفتم اعضاى کمیته فنى ٢ نفر را پس از انتخاب به او معرفى کرده بنابراین حرف اول و آخر را در مورد تایید دستیاران شفر مى زند و در صورتى که او مخالف انتخاب‌ها باشند به طور حتم با نظر شفر سراغ گزینه هاى دیگر مى رویم.

 

انتهای پیام/

شفر سراغ دستیاران دیگر مى رود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار