مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی؛

۱۷۰ برنامه "هفته ملی کودک" در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از برگزاری بیش از ۱۷۰ برنامه فرهنگی هنری در ۳۱ مرکز ثابت، سیار و پستی کانون در سراسر استان به مناسبت "هفته ملی کودک" خبر داد.

۱۷۰ برنامه به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛هادی یوسف‌زاده مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی ،با اعلام این مطلب تصریح کرد: ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک از 15 تا 21 مهرماه همزمان با سراسر کشور در شهرهای استان آذربایجان شرقی با شعار « هرکودک نشانی خداست » برگزار می‌شود.

وی افزود توجه به تقارن « هفته ملی کودک » با ماه محرم یکی از اهداف انتخاب این شعار است.

دبیر استانی « هفته ملی کودک » از برگزاری بیش از 170 برنامه فرهنگی هنری در 31 مرکز ثابت، سیار و پستی کانون در سراسر استان خبر داد.

یوسف زاده افزود: علاوه‌بر این برنامه‌ها که با حضور گسترده کودکان برگزار خواهد شد، برپایی نشست‌های تخصصی در موضوع محیط زیست، سلامت و ایمنی و فضای مجازی به برگزاری انجمن‌های ادبی و دیدار با کودکان در خانه‌های کودک از جمله برنامه‌های این مناسبت در استان است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در ادامه تاکید کرد: در « هفته ملی کودک » شاهد افتتاح کتابخانه پستی اهر و کتابخانه سیار شماره 2 تبریز نیز خواهیم‌ بود.

وی افزود: در تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی شده توجه به کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه کودکان یکی از رویکرد‌های اصلی است و تلاش شده است با معرفی جذابیت و تاثیرگذاری فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی برای کودکان و نقش این فعالیت‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی به این هدف مهم دست یابیم.

یوسف‌زاده همچنین به ویژه‌برنامه‌‌ی 16 مهر « روز جهانی کودک » اشاره کرد و افزود: در این روز برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع با حضور کودکان و به میزبانی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

وی جلب توجه بزرگسالان به اهمیت دوران کودکی را یکی از اهداف مهم « هفته ملی کودک » عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد: خانواده‌ها به همراه فرزندان خود حضوری گسترده در برنامه‌های آن داشته باشند.

انتهای پیام/خ

کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه کودکان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار