شهریور 96؛

جرایم خشن در خوزستان کاهش یافت

فرمانده انتظامی خوزستان از کاهش 20 درصدی جرایم خشن در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: جرائم خشن مانند قتل، سرقت مسلحانه، تجاوز، سرقت به عنف، تیراندازی و شرارت از ابتدای شهریور 96 تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در این استان کاهش 20 درصدی داشته است.

وی با اشاره به تیراندازی های اخیر در شهر اهواز اظهار داشت: یکی از راه کارهای مقابله با این تیراندازی ها جمع آوری اسلحه های غیر مجاز است.

سردار عباس زاده یکی از ریشه های ناامنی در جامعه را دسترسی به سلاح های غیر مجاز دانست و گفت: امسال حدود 520 سلاح جنگی توسط نیروی انتظامی استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال کذشته حدود50 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی خوزستان اذعان کرد: این استان مانند استان های مرزی که مستقیم درگیر ورود موادمخدر به صورت ترانزیتی هستند نیست .انتقال مواد مخدر به خوزستان به صورت جزئی بوده که ماموران پلیس موفق به کشف و دستگیری عوامل فروش می شوند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: نیروی انتظامی با هدف آموزش همگانی، اطلاع رسانی و آگاه سازی خانواده ها در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه های مختلف بخصوص مصرف مواد مخدر و فضای مجازی با کمک رسانه ها فعالیت خوبی داشته است.

سردار حیدر عباس زاده بیان داشت: برای ارتقا امنیت مردم درهفته ناجا خدمات انتظامی، ترافیکی و اجتماعی بیش تری در استان ارایه می شود.

انتهای پیام/گ

جرائم خشن در خوزستان 20 درصد کاهش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.