صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در اردبیل

همزمان با دومین روز از هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی صبح امروز در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هفته گرامیداشت نیروی انتظامی از 14 مهرماه آغاز شده و امروز نیز همزمان با دومین روز از این هفته صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، معاون استاندار اردبیل، رئیس‌کل دادگستری استان، دادستان اردبیل، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان و اقشار مختلف مردم از جمله میهمانان حاضر در این مراسم بودند که انجام رژه توسط نیروهای انتظامی و نظامی و سخنرانی از جمله بخشهای مهم این برنامه بود.

تجلیل از کارکنان نمونه نیروی انتظامی استان اردبیل و تجلیل از خانواده شهدا و نیز مداحی به مناسبت ایام ماه محرم از دیگر برنامه‌های برگزار شده در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و نظامی استان اردبیل بود.

برنامه‌های گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از 14 مهرماه به مدت یک هفته برگزار می‌شود که 90 برنامه شاخص توسط ستاد مرکزی برای فرماندهی انتظامی استان و 34 برنامه استانی نیز برای گرامیداشت این هفته تدارک دیده شده است.

پروژه‌های عمرانی ستاد فرماندهی انتظامی استان اردبیل نیز 19 مهرماه برای ارتقاء و افزایش امنیت عمومی در اردبیل افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ح

هفته نیروی انتظامی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار