افزایش کشفیات سلاح‌های جنگی و شکاری در اردبیل

در یک سال گذشته کشفیات سلاح‌های جنگی و شکاری توسط نیروی انتظامی استان ۳۱ درصد افزایش داشته و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار حسین عبدی فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در اردبیل اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی یادآور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های پرسنل جان بر کف نیروی انتظامی است و در طول سالیان گذشته شاهد ایثار بی‌شمار دلاورمردان نیروی انتظامی بوده‌ایم.

وی گفت: شعار هفته نیروی انتظامی "پلیس برای امنیت و امنیت برای همه" نامگذاری شده که با رویکرد اجتماعی سعی داریم برنامه‌های شاخص در این هفته به منظور گرامیداشت آن برگزار کرده و مردم را با خدمات پلیس آشنا کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل افزود: قابلیت‌هایی که در نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در خدمت تمامی مردم بوده بی‌شمار است و خوشبختانه با فعالیت تمامی دستگاه‌های نظامی و انتظامی شاهد امنیت پایدار و قابل توجه در استان اردبیل هستیم و این استان جزو استانهای برتر در حوزه تامین امنیت است.

عبدی تصریح کرد: خوشبختانه در طول یک سال گذشته هیچ حادثه ضدامنیتی را در استان نداشتیم و در حوزه وقوع جرایم یکی از استانهای کم جرم کشور بودیم و امسال نیز چهار درصد کاهش وقوع سرقت و نیز چهار درصد افزایش کشفیات سرقت را نیروی انتظامی تحقق بخشیده است.

وی اظهار کرد: 83 درصد کشف سرقتها نیز متعلق به سرقتهای مهم بوده و از بین آمار سرقت‌ها نیز 73 درصد متعلق به سرقتهای خرد و 27 درصد سرقت‌های مهم است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: در حوزه موادمخدر با افزایش 18 درصدی و در حوزه کشفیات سلاحهای جنگی و شکاری 31 درصد افزایش داریم و متخلفان این حوزه با برخورد قاطع پلیس به مراجع قضایی معرفی شدند.

عبدی افزود: روزانه بیش از یک هزار و 400 مورد تلفن با مرکز فوریتهای پلیس 110 در استان اردبیل انجام می‌شود که 50 درصد آن منجر به عملیات شده و 50 درصد دیگر نیز با هدایت و ارشاد پلیس برطرف می‌شود.

 

انتهای پیام/ع

افزایش کشفیات سلاح‌های جنگی و شکاری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار