فرمانده انتظامی اردبیل؛

اردبیل یکی از استان‌های پیشتاز در برقراری امنیت پایدار است

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: استان اردبیل یکی از استان‌های پیشتاز کشور در برقراری امنیت پایدار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار حسین عبدی، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در جمع یگان‌های نیروی انتظامی اردبیل با اذعان به اینکه اردبیل یکی از استان‌های پیشتاز در برقراری امنیت پایدار است، افزود: نیروی انتظامی همواره یکی از اصلی‌ترین نهادهای تأمین‌کننده امنیت در جامعه است و توانسته به وظیفه خود به درستی عمل کند.

وی تصریح کرد: استان اردبیل یکی از استان‌های امن کشور محسوب شده و به جز جرایم سایبری شاهد کاهش ارتکاب به تمامی جرایم دیگر در استان هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در تشریح فراوانی جرایم در استان اضافه کرد: در سال جاری با کاهش 4 درصدی جرایمی همچون سرقت به نسبت مدت مشابه سال گذشته مواجه هستیم.

سردار عبدی با اشاره به اینکه ۷۳ درصد از سرقت‌های کشف شده در استان سرقت خرد و تنها ۲۷ درصد سرقت مهم است، ادامه داد: چهار درصد کشفیات سرقت در استان افزایش یافته است.

به گفته وی در سال جاری افزایش ۱۸ درصدی کشفیات مواد مخدر و افزایش ۲۸ درصدی شناسایی قاچاقچیان و عاملان توزیع مواد مخدر به نسبت سال گذشته از اقدامات قابل توجه نیروی انتظامی است.

وی به رشد ۳۱ درصدی کشفیات سلاح‌های جنگی و شکاری در استان نیز اشاره و تصریح کرد: در یک سال گذشته هیچ حادثه ضد امنیتی در اردبیل نداشتیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل با تأکید به اینکه نیروی انتظامی مدافع ارزش‌های مهم انقلاب است، اضافه کرد: در استان اردبیل عملکرد نیروی انتظامی با مقبولیت همراه بوده و ما شاهد کاهش شکایت و انتقاد از عملکرد پلیس هستیم.

عبدی با تأکید به اینکه روزانه هزار و ۴۰۰ مورد تماس تلفنی با پلیس اردبیل ثبت می‌شود، ادامه داد: نیمی از تماس‌ها به عملیات پلیس منجر شده و در مجموع رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس افزایش یافته است.

وی با تأکید به اینکه نیروی انتظامی خود را پیرو شهدا و ایثارگران می‌داند، اضافه کرد: نیروی انتظامی ۱۵ هزار شهید و ۲۳ هزار جانباز تقدیم انقلاب کرده و امروز پیروی از ارزش‌های انقلاب را سرمشق خود قرار داده است.

 

انتهای پیام/ح

ثبت روزانه 1400 مورد تماس تلفنی با پلیس اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار