شواهد جدید درباره تیراندازی لاس وگاس؛

تلاش عامل تیراندازی لاس وگاس برای انفجار دو تانکر سوخت بی‌نتیجه ماند

شواهد حاکی از آن است که عامل حمله لاس وگاس در تلاش برای انفجار دو تانکر سوخت بوده تا از این طریق به گستردگی فاجعه دامن بزند.

تلاش عامل تیراندازی لاس وگاس در انفجار دو تانکر سوخت جت بی نتیجه ماندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی اکسپرس؛ استفان پادوک، عامل تیراندازی خونین لاس وگاس در تلاش بوده تا همزمان با کشتار مردم در جشنواره موسیقی، دو تانکر سوخت جت را در نزدیکی فرودگاه بین المللی مک کارن منفجر و فاجعه بزرگتری خلق کند.

انفجار این مخازن سوخت همزمان با فرار مردم از کنسرت لاس وگاس  به سمت فرودگاه مک کارن، می توانست قربانیان بیشتری بر جای بگذارد.

یک سخنگوی فرودگاه مک کارن گفت ردی از چندین گلوله روی این مخازن کشف شده است که خوشبختانه منجر به انفجار و آتش سوزی نشده است. انگیزه این مهاجم تاکنون مشخص نشده ولی کشف رد گلوله روی مخازن نشان می دهد، پادوک با انفجار این مخازن سعی داشته مردمی که در حال فرار بوده‌اند را یک جا به قتل برساند.

به گفته مسئولین فرودگاه، این مخازن در فاصله 610 متری از محلی که پادوک تیراندازی کرده، قرار داشته است و در صورت انفجار احتمال کشته شدن صدها نفر از مردم که در حال فرار بودند و افزایش آمار تلفات این حمله مرگبار وجود داشت.

استفان پادوک 64 ساله بامداد دوشنبه از طبقه سی و دوم یک هتل به جمعیت مردم در یک جشنواره موسیقی تیراندازی کرد. این تیراندازی 58 کشته و بیش از 500 مجروح بر جای گذاشت. عامل این تیراندازی خونبار در تاریخ آمریکا پیش از رسیدن نیروهای پلیس خودکشی کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که وی به مدت 72 دقیقه به سمت مردم تیراندازی می کرده است و توانسته 23 قبضه اسلحه را با خود به داخل هتل محل اختفایش ببرد.

پلیس اف بی آی همچنان موفق به کشف انگیزه عامل این تیراندازی نشده است و طی اطلاعیه ای از عموم مردم خواسته است هر کسی اطلاعاتی درباره وی دارد، گزارش دهد.

انتهای پیام/

 

کشف جزئیات جدیدی درباره تیراندازی خونین لاس وگاس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار