عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان:

فرماندار شرایط برگزاری انتخابات شورایاری‌ها را فراهم کند

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و فرماندار شهرستان اصفهان باید شرایط برگزاری هرچه سریع‌تر این انتخابات را فراهم کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کوروش محمدی امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: 8 اکتبر هر سال به عنوان روز جهانی کودک نامگذاری شده و اصفهان به دنبال رسیدن به شهر دوستدار کودک است.

وی خطاب به ستاد ساماندهی کودکان خیابان و متکدیان شهرداری اصفهان افزود: سال‌هاست که این ستاد در حال فعالیت است ولی مکانیزم‌ و ساز و کار آن تاکنون کارساز واقع نشده و امروز شاهد رشد آمار کودکان کار، خیابانی و متکدیان در سطح شهر اصفهان هستیم که خواستار تغییر این ساز و کار هستیم.

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با ارائه تذکری خطاب به رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و فرماندار شهرستان اصفهان گفت: با توجه به ماده 71 قانون انتخابات شوراهای اسلامی و انتخاب شهرداران، برگزاری انتخابات شورایاری‌ها در محلات شهرها با صراحت در این ماده قانونی تصریح شده که رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و فرماندار شهرستان اصفهان باید شرایط برای برگزاری هرچه سریع‌تر این انتخابات فراهم کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهردار اصفهان باید برای فراهم‌سازی مسیر ویژه جهت عبور و مرور نابینایان و معلولان در مسیرها و پیاده‌روهای سطح شهر اقدامات لازم را انجام دهد؛ به خصوص خیابان چهارباغ عباسی اصفهان که در حال پیاده‌راه‌سازی است، هیچ اقدامی در این خصوص انجام نشده است.

 

انتهای پیام/م

 

اصفهان به دنبال رسیدن به شهر دوستدار کودک است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.