واگذاری ۱ هزار دستگاه کولر به مدارس منطقه آزاد اروند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروندگفت:1 هزار دستگاه کولر برای استفاده مدارس آبادان و خرمشهر به ادارات آموزش و پرورش این دو شهرستان واگذار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ نعمت زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: طی دو سال گذشته 1 هزاردستگاه کولر برای مدارس آبادان و خرمشهر و روستاها توسط این سازمان تهیه و به ادارات آموزش و پرورش این دو شهرستان واگذار شده است.

سید مرتضی نعمت زاده گفت: تا کنون 80 درصد از این کولرها به مدارس آبادان و خرمشهر و همچنین روستاهای حاشیه تحویل شده است.

وی سرانه وزارت آموزش و پرورش برای یک دانش آموز ابتدایی را مبلغ 3 هزار و پانصد تومان خواند و افزود : سازمان منطقه آزاد اروند طی یک مرحله برای هر دانش آموز ابتدایی 25 هزار تومان سرانه در نظر گرفته بود که این مبلغ به مدیران مدارس پرداخت شد.

نعمت زاده گفت:برخی از مدیران مدارس با دریافت این سرانه ها توانستند به خوبی از آن استفاده کنند که این نیز جای تشکر دارد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به تجهیز و تعمیرات مدارس در سال گذشته، افزود: عملیات تجهیز و تعمیرات مدارس آبادان و خرمشهر و همچنین مدرسه های روستاهای اطراف این دو شهرستان توسط این سازمان در چندین مرحله انجام شده است.

وی از تعمیر و تجهیز مدارس آبادان و خرمشهر در سال جاری خبر داد و گفت :با تدابیر مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند در سال جاری نیز برای تعمیر و تجهیز مدارس آبادان و خرمشهر مبلغ 9 میلیارد و سیصد و هشتاد میلیون تومان پیش بینی شده است.

نعمت زاده با بیان اینکه فقط آبادان و خرمشهر در محدوده منطقه آزاد اروند هستند، افزود : به رقم اینکه به لحاظ قانونی فقط این دو شهر در محدوده منطقه آزاد قرار دارند وشهرهایی مثل اروندکنار و چوئبده در این محدوده قرار ندارند. اما سازمان منطقه آزاد اروند خدماتی را که به آبادان و خرمشهر ارایه میدهد همان خدمات را نیز به شهرها و روستاهای حاشیه این دو شهر ارایه می کند.

انتهای پیام/د

واگذاری 1 هزاردستگاه کولر به مدارس آبادان و خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.