دردست ساخت بودن طرح بهداشتی؛

در دست ساخت بودن ۱۳ طرح بهداشتی درمانی در شهرستان چگنی

فرماندار شهرستان چگنی از در دست ساخت بودن ۱۳طرح بهداشتی درمانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ قدرت اله ترابی نژاد فرماندار شهرستان چگنی گفت: در دولت تدبیر و امید در شهرستان چگنی انقلابی در مراکزخدمات درمانی به وجود آمد در این زمان توانستیم با کمک و پیگیری‌های دکتر کوروش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در کوتاه‌ترین زمان بیمارستان ۳۲ تخت خوابی را در این شهرستان راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به افزایش سرانه فضای بهداشتی درمانی در چگنی اظهار داشت: بیش از ۱۳ طرح در سطح این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان در دست ساخت است که ۱۰ هزار متر مربع فضای بهداشتی درمانی را در سطح شهرستان افزایش می‌دهد.

 فرماندار شهرستان چگنی، افزود: این ۱۰ هزار متر فضای بهداشتی درمانی در مراکز بخش‌ها، روستا‌ها، خانه‌های بهداشت، بخش ویسیان و بخش شاهیوند در دست احداث است.

قدرت الله ترابی نژادگریزی اجمالی به طرح خدمات سلامت روستای امیرآباد زد و افزود: در هفته دولت امسال این طرح با اعتباری بالغ بر ۲/ ۱ دهم میلیارد تومان راه اندازی شد که از زمان کلنگ زنی تا افتتاح به مدت یکسال به طول انجامید.

وی با تقدیر از نیرو‌های انتظامی که متولی برگزاری طرح مردم یاری در منطقه محروم بخش شاهیوند شهرستان چگنی بودند، خاطر نشان کرد: قدردان زحمات سازمان‌هایی دیگر هم هستم که در این طرح خداپسندانه همکاری‌های مثمرثمری داشتند، امیدوارم این طرح‌ها در این گونه مناطق تداوم داشته باشد تا مردم بی بضاعت بتوانند با مراجعه به پزشکان متخصص به صورت رایگان ویزیت شوند.

انتهای پیام/م

 ۱۳ طرح بهداشتی درمانی در شهرستان چگنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار