کارگردان «جامه‌دران» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جشنواره فیلم فجر بهترین ویترین برای ارائه آثار سینمایی است

قطبی گفت: جشنواره فیلم فجر بهترین مکان جهت تبلیغ آثار است؛ پس هرچه تعداد فیلم‌ها برای رقابت بیشتر باشد، بهتر است.

جشنواره فیلم فجر بهترین ویترین برای ارائه آثار سینمایی استحمیدرضا قطبی کارگردان سینما در خصوص ادغام بخش فیلم اولی‌ها و کارگردان‌هایی با سابقه بیشتر در جشنواره فیلم فجر، به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اگر به جشنواره‌های خارج از ایران نگاه کنید، این دو بخش از هم جدا هستند که علتش حمایت ویژه از استعدادهای فیلم اولی‌ها برای تداوم کارشان است اما ما برعکس عمل می‌کنیم. پس زمانی موافق جداسازی هستم که حمایت متولیان، کاملا حرفه‌ای و درست باشد.

وی افزود: به همین دلیل، فعلا با ادغام موافقم. با این وضعیت البته فیلم اولی‌ها نیاز به نگاه ویژه‌ای دارند تا آثارشان در برگزاری جشنواره تحت‌الشعاع نام‌های بزرگ قرار نگیرد.

این کارگردان اضافه کرد: مسئولان ما اگر قرار است به رشد و تعالی سینما کمک کنند، باید از هر نسل و استعدادی که پتانسیل کافی را دارد حمایت مادی و معنوی را دریغ نکنند. حضور در جشنواره و گرفتن جایزه و رفتن، امری عادی است؛ مهم حمایت پس از اتمام جشنواره است. 

کارگردان «جامه‌دران» درباره حضور 22 فیلم در جشنواره فیلم فجر اذعان داشت: به نظرم چون در نهایت تعداد مشخصی جایزه برای بخش‌های مختلف فیلم‌ها در نظر می‌گیرند، تعداد آثار راه یافته به جشنواره بیشتر باشد بهتر است.

قطبی خاطرنشان کرد: از آنجا که جشنواره فیلم فجر بهترین ویترین برای ارائه آثار و تبلیغات و اشاعه آن بین مخاطبان عام و خاص است، می توان تعداد بیشتری فیلم به جشنواره راه داد و به اکران سینما پس از اتمام این رویداد فرهنگی هنری در طول یکسال کمک فراوانی کرد.

 

انتهای پیام/

 

اظهار نظر کارگردان جامه‌دران درباره تغییرات جشنواره فیلم فجر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار