توسعه‌ محور تفکرات استاندار جدید در آذربایجان‌غربی

استاندار جدید آذربایجان‌غربی سوابق خدمتی و اجرایی قدرتمندی داشته و تفکرات وی بسیار توسعه محور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  همایون هاشمی نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس با اشاره به ارزیابی خویش از انتخاب استاندار جدید آذربایجان‌غربی و با تبریک انتخاب محمدمهدی شهریاری به مردم استان اظهار داشت: وی نماینده شهرستان بجنورد در دور هشتم مجلس شورای اسلامی و هم‌اکنون سرکنسول ایران در فراکفورت آلمان است.

وی دارای سابقه مدیریتی بوده و با توجه به اینکه آذربایجان‎غربی استان مرزی بوده و بحث بین المللی و قومیتی در آن وجود دارد، وی یک چهره ملی، با سابقه مطلوب و کارآمد است.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی افزود: از جمله ویژگی‌های محمدمهدی شهریاری این است که وی فرد پیگیر با سوابق مدیریتی درخشان بوده و آشنا به مباحث دیپلماسی و منطقه‌ای است و با توجه به موضوع چالش اقلیم کردستان عراق، رشته تخصصی وی نیز مباحث بین‌المللی و روابط دیپلماتیک است.

وی تصریح کرد: با شناختی که از ایشان دارم وی فردی به شدت دلسوز و با سوابق مناسب بوده و امید است تاثیر مطلوبی در استان داشته باشد.

هاشمی در واکنش به غیربومی بودن استاندار گفت: وی در حوزه مطالعات بین‌المللی و پیش از این در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی حضور داشته و به شدت به منطقه آذربایجان‌غربی آشنا است و در این حوزه محل نگرانی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: بنابراین با توجه به رشته تخصصی خویش، اشرافیت کامل به مناطق سوق الجیشی و جغرافیایی داشته و به مناطق ترک و کرد نشین آشنا است و از سوی دیگر وی سوابق خدمتی و اجرایی قدرتمندی داشته و تفکرات وی بسیار توسعه محور است و بنده شناخت کاملی نسبت به"شهریاری"دارم.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بی‌تردید با حمایت مردم، دلسوزان استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، موفقیت‌های چشمگیری در استان رخ می‌دهد.

انتهای پیام/ب

تفکرات استاندار جدید آذربایجان‌غربی بسیار توسعه‌محور است

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.