برگزاری نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید در یزد

نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید دی ماه در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ هادی هادی نسب دبیرنخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امیدگفت: علاقمندان به شرکت در بخش غیرحرفه ای نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید تا اول آذرماه جاری فرصت دارند تا آثارشان را به دبیرخانه ارسال کنند.

هادی نسب افزود: حداکثر زمان برای آثار غیرحرفه ای مردمی دو دقیقه است و ثبت نام و ارسال فیلم ها از طریق سایت omidfest.ir انجام شود.

وی اشاره کرد: علاقمندان می توانند فیلم های خود را با گوشی تلفن های همراه و یا با دوربین های تصویربرداری ثبت و تولید کنند.

هادی نسب گفت: ملاک این بخش، فیلم هایی است که در مواقع خاص برای ثبت موضوع گرفته شده و در بررسی موضوعات مختلف مرتبط به جشنواره محل رجوع به سند، خبر و تحقیق شده اند و در مواردی با شجاعت تصویربردار همراه بوده است.

وی افزود: این بخش با هدف تولید و دریافت آثار کوتاه موبایلی و مستند مردمی در کنار بخش های آموزشی و تلویزیونی جشنواره بعنوان بخش مستقل برگزار خواهد شد.

دبیر این جشنواره گفت: علاقمندان به شرکت در بخش غیرحرفه ای مردمی نخستین جشنواره فیلم کوتاه امید می توانند آثار خود را با موضوعات حوادث، آگاهی از مخاطرات و حوادث طبیعی، ارتقای تاب آوری جامعه، افزایش امید در بحران، ترویج فرهنگ پیشگیری و ایمنی، مخاطرات انسان ساخت غیرعمد، خسارت های زیست محیطی، کاهش خطرپذیری بلایای طبیعی، مدیریت بحران، رفتار انسان ها در بحران، بحران های آینده، مخاطرات کمتر شناخته شده و معضلات اجتماعی بعد از بحران تهیه کنند.

نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید سوم تا پنجم دی ماه با معرفی، آثار برگزیده در شهر یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

جشنواره ملی فیلم کوتاه امید دریزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.