افزایش 3 برابری سهمیه تسهیلات اشتغال بهزیستی در خوسف

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان خوسف از افزایش 3 برابری سهمیه تسهیلات اشتغال در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حسینی مقدم سرپرست اداره بهزیستی شهرستان خوسف گفت: با توجه به پیگیری های مدیرکل بهزیستی و فرماندار شهرستان خوسف سهمیه تسهیلات اشتغال بهزیستی خوسف حدود ۳برابر افزایش داشت که این نشان از تحقق شعار سال جاری و بالارفتن تعداد جامعه هدف در توانمند سازی دارد.

وی افزود: در راستای ایجاد اشتغال پایدار و برآورده سازی اهداف سازمان بهزیستی که موازی اهداف نظام و دولت است دو تفاهم نامه همکاری روز جاری با صندوق بیمه روستاییان و دامپزشکی به امضا رسید.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان خوسف گفت:تفاهم نامه همکاری با دامپزشکی در سطح آموزش و نگهداری روش های نوین دام، بهداشت دام،استفاده جامعه هدف از سم،البسه های یکبار مصرف و آموزش است که قبل از معرفی برای دریافت تسهیلات از مزایای این تفاهم نامه برخوردار خواهند شد و تمام خدمات برای معرفی شدگان رایگان می باشد که برای دومین سال متوالی بین بهزیستی و دامپزشکی به امضا رسید.

حسینی مقدم با اشاره به اینکه جامعه هدف با ۵۰درصد تخفیف از مزایای بیمه کشاورزی برخوردار می شوند،افزود:در برخی موارد بیمه نامه ها نیز به صورت رایگان صادر خواهد شد که در تفاهم نامه پیش بینی لازم شده است.
انتهای پیام/ب


برخورداری 50 درصد تخفیف بیمه کشاورزی برای جامعه هدف بهزیستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.