مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان:

جذب 4هزار و 860 کارورز در استان همدان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: 4 هزارو 860 کارورزی در استان همدان جذب شده اند.

جذب 4هزار و 860 کارورز در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ احمد توصیفیان با بیان اینکه یک هزار و866 نفر در طرح کارورزی ثبت نام کردند افزود: سهم استان در طرح کارورزی 4 هزار و 860 تن است و دولت چهار برنامه برای ایجاد اشتغال پیش‌بینی کرده که در شورای عالی اشتغال کشور نیز تصویب شده است.

وی خا طر نشان کرد: در طرح کارورزی جذب 150 هزار کارورز در سراسر کشور پیش‌بینی شده است.

وی اظهارکرد: سهم استان همدان در این بخش چهار هزار و 860 کارورز است.

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان همدان تاکید کرد: با اجرای این طرح فرصت بسیار خوبی برای اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی فراهم شده است و مدت دوره کارورزی 4 تا 6 ماه است که در این طرح 270 تا 350 هزار تومان کمک‌هزینه کارآموزی پرداخت می‌شود.

توصیفیان ادامه داد: برای کارورزان مقطع کاردانی ماهانه 3 میلیون و 700 هزار ریال، کارشناسی 3 میلیون و یکصدهزار ریال و ارشد و دکتری 3میلیون و 500 هزار ریال از سوی دولت کمک ‌هزینه پرداخت می‌شود و کارفرمایان هم از مشمول قانون کار و تامین اجتماعی معاف هستند.

وی با اشاره به اینکه استان همدان جزء 6 استان برتر کشوردرحوزه کاهش نرخ بیکاری است گفت: طبق گزارش جدید مرکز آمار ایران، استان های البرز، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه در بهار سال 96 بالاترین نرخ بیکاری را دارند.

انتهای پیام/ ص.ف

4 هزار و 860 کاروز در استان همدان جذب شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.