نمایشگاه بهداشت، ایمنی و محیط زیست در شیراز

دوازدهمین نمایشگاه بهداشت، ایمنی و محیط زیست در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در شیراز برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دوازدهمین نمایشگاه بهداشت، ایمنی و محیط زیست در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی (HSE) از ۲۳ تا ۲۶ مهرماه در شیراز محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برگزار می‌شود.

این نمایشگاه یکی از مهم‌ترین رویداد‌های حوزه انرژی در ایران است و برای شرکت‌های توانمند در حوزه HSE برای ارائه فن‌آوری‌های پیشرفته و تخصصی در این حوزه و معرفی تجهیزات نوین خود فرصت مناسبی را فراهم می‌کند.

توسعه و ارتقا فرهنگ بهداشت، ایمنی و محیط زیست در سازمان‌ها، شرکت‌ها و سایر بخش‌های تولیدی، خدماتی و آموزشی، توسعه روابط و همکاری در زمینه بهداشت و ایمنی محیط کار بین صنایع، دانشگاه‌ها و موسسات علمی و پژوهشی، آشنایی با آخرین دستاورد‌ها علمی و استاندارد‌های HSE از جمله موضوعات این نمایشگاه محسوب می‌شود.

تشویق مراکز دانشگاهی و صنعتی برای ایجاد برنامه‌های موثر و کارآمد تحقیق و توسعه در زمینه‌های مختلف بهداشت، ایمنی و محیط زیست و فراهم کردن بستر‌های مناسب همکاری میان متخصصان و محققان دانشگاهی و کارشناسان HSE در سطح داخل و خارج از کشور از جمله اهداف این نمایشگاه است.
انتهای پیام/ر

برگزاری نمایشگاه بهداشت، ایمنی و محیط زیست در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.