معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام:

تسهیل سفر زائران اربعین در دستور کار قرار دارد

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام گفت: در اربعین امسال از توان و ظرفیت شرکت های حفاظتی و مراقبتی استان استفاده می شود.

تسهیل سفر زائران اربعین در دستور کار قرار دارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سرهنگ جلال میرزابیگی امروز در همایش شرکت های حفاظتی و مراقبتی استان ایلام که به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا برگزار شد گفت :برون‌سپاری ماموریت‌های نیروی انتظامی یکی از اولویت‌ها و تحولات این نیرو در جهت مشارکت مردم در تحقق امنیت پایدار در استان است.

وی افزود: در استان ظرفیت‌های خوبی داریم که اگر آن را به کارگیری کنیم افق روشنی را به دنبال خواهد داشت.

معاون هماهنگ‌کننده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: با دخالت دادن شرکت های حفاظتی و مراقبتی در تولید امنیت پلیس می‌تواند به مراحل دیگر از این نیاز اولیه جامعه پاسخ دهد.

میرزابیگی اضافه کرد:در آینده قصد داریم بخشی از مأموریت‌های مهم انتظامی استان را به این شرکت‌ها واگذار کنیم و انتظار این است شرکت هایی که در این مأموریت ها به کارگیری می شوند به خوبی ایفای نقش کنند.

میرزابیگی گفت: نظارت بر شرکت های مراقبتی باید بیش از پیش تقویت شود تا بتوان از این ظرفیت عظیم در جامعه به خوبی استفاده کرد.

وی اظهار کرد: در نیروی انتظامی استان از سال گذشته مذاکرات خوبی با ادارات دولتی و غیردولتی داشته‌ایم و انتظار داریم که ارگان‌ها از ظرفیت شرکت های حفاظتی و مراقبتی که آموزش‌های لازم را دیده و از پشتیبانی‌های انتظامی استان نیز برخوردار هستند استفاده کنند.

معاون هماهنگ‌کننده انتظامی ایلام در پایان گفت: نیروی انتظامی استان با ایجاد تحول سخت افزاری و نرم افزاری در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها گام مهمی در راه تحقق حقوق شهروندی برداشته است.

انتهای پیام/اس

استفاده از توان شرکت های حفاظتی و مراقبتی در اربعین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.