ذوالفقاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم نذورات را هدفدار خرج کنند

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت:بهتر است مردم نذورات خود را هدفدار خرج کنند چرا که اگر این ساماندهی صورت گیرد قادر هستیم افراد نیازمند بیشتری را تحت پوشش قرار بدهیم.

مردم نذورات را هدفدار خرج کنندعلی محمد ذوالفقاری معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: افراد متناسب با توانمندی های خود باید در راستای محرومیت زدایی تلاش کنند ولی متاسفانه برخی بر این باورند که مسئولیت آنها نسبت به فقرا به اندازه انداختن سکه ای در صندوق صدقات است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه از حجم نیاز فقرا آگاه هستیم و میزان اعتبار لازم برای تامین این نیاز را در اختیار داریم که بخشی از آن را دولت به عنوان وظیفه حاکمیتی در بسته های حمایتی مختلف پرداخت می کند، در نتیجه می توان گفت که قیمت تمام شده رفع فقر برای کمیته امداد مشخص است.

ذوالفقاری خاطر نشان کرد: نگاه کمیته امداد به حامیان فقط نیازمندی و توجه به منابع مالی افراد نیست، بلکه ایجاد یک حس مشترک برای انجام کاری خداپسندانه است تا در رفع نیازها و رسیدگی به معیشت افراد کم درآمد، ایتام و معلولان،موفق باشد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد با بیان اینکه بهتر است مردم نذورات خود را هدفدار خرج کنند چرا که اگر این ساماندهی صورت گیرد قادر هستیم افراد نیازمند بیشتری را تحت پوشش قرار بدهیم و مشکلات آنها را برطرف کنیم، ادامه  داد: اگر هزینه ها درست هدایت شود و به جای خرید تاج گل های پرهزینه در مراسم رحلت، ضیافت، این هزینه ها را برای تامین معیشت ایتام و نیازمندان صرف کنیم افراد بیشتری  در کار خیر مشارکت می کنند.

 انتهای پیام/

 پرداخت بخشی از نیاز فقرا از سوی دولت در قالب بسته های حمایتی مختلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار