تامین اجتماعی؛

پرداخت اقساطی بدهی بیمه رانندگان تحت پوشش تامین اجتماعی لرستان

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: رانندگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی می‌توانند بدهی بیمه‌ای خود را به صورت اقساطی پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ شهناز حمزه‌لوی مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه رانندگان این شهرستان مبلغ ١٠ میلیارد ریال به سازمان تأمین اجتماعی بدهکارند، گفت: تأمین اجتماعی لرستان در راستای ایجاد تسهیلات مناسب جهت بیمه شدگان، این آمادگی را دارد تا بدهی رانندگان بدهکار را تقسیط کند.

حمزه‌لوی، افزود: حدود ٣٠ هزار کارگر ساختمانی استان زیر چتر حمایتی تأمین اجتماعی قرار دارند و از خدمات درمانی و بیمه‌ای این سازمان بهره‌مند هستند، لذا سعی داریم تا کارگران ساختمانی که فاقد پوشش بیمه‌ای هستند را شناسایی و تحت پوشش قرار دهیم.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه کارفرمایان شهرستان دورود ٨٣٠ میلیارد ریال به تأمین اجتماعی بدهکارند، تصریح کرد: در چند سال اخیر، تأمین اجتماعی لرستان، به منظور تقویت تولید و اشتغال و حمایت از صاحبان تولید و صنعت و در راستای سیاست‌های توسعه‌گرایانه دولت تدبیر و امید حرکت، و با رویکردی حمایتی، در احیا کارگاه‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان نقش موثری را ایفا کرده است.

انتهای پیام/م

رانندگان بدهی بیمه خودرا اقساطی پرداخت کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار