لرستان؛

دیدار فرمانده و کارکنان انتظامی لرستان با نماینده ولی فقیه

فرمانده و کارکنان فرماندهی انتظامی لرستان با نماینده ولی فقیه درلرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی دراین دیدار نیروی انتظامی را نماد اقتدار و امنیت کشور عنوان کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر، برخورد با قانون شکنان و برقراری نظم وامنیت از وظایف اصلی نیروی انتظامی است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه تبعیت از ولایت و رهبری امنیت آفرین است، گفت: استحکام و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه ولایت و رهبری محقق شده است.

امام جمعه خرم آباد افزود: تهمت زدن به رییس قوه قضاییه، ایجاد مزاحمت‌های درونی، ایجاد فضای التهاب در جامعه و برهم زدن آرامش و آسایش مردم از توطئه‌های دشمنان است و ایجاد امنیت اخلاقی، روحی و روانی و حفظ آبروی مردم به دست نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی لرستان هم گفت: توسعه بصیرت دینی، دین باوری و ولایتمداری در بین اولویت‌های ۱۸ گانه نیروی انتظامی اولین اولویت محسوب می‌شود.

سردار مهدیان نسب همچنین از شناسایی ۳ هزار ۱۰۰ سایت مجرمانه و دستگیری ۱۸۰ مجرم اینترنتی خبر داد و گفت: عمده جرم‌ها در فضای مجازی مربوط به برداشت از حساب‌های بانکی و سرقت در فضای مجازی است.

فرمانده انتظامی لرستان همچنین امسال ۴۲۲ میلیارد تومان کالای قاچاق را کشف وضبط شد.

انتهای پیام/م

فرمانده و کارکنان انتظامی لرستان با نماینده ولی فقیه دیدارکردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.