اخباری: پخش مستقیم بازیها مدل موی بازیکنان را هم عوض می‌کند/ برای بردن استقلال به زمین می‌رویم

مربی تیم فوتبال فولاد گفت: بازی سختی داریم و از دقیقه ابتدایی مسابقه برای بردن استقلال وارد زمین خواهیم شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سعید اخباری، مربی تیم فولاد خوزستان فولاد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران گفت:  تغییر فنی مربی استقلال در این تیم، شوک روانی مثبتی داشته است و ما هم روند خوبی را طی کردیم. تعطیلی لیگ فرصت خوبی را از ما گرفت اما مجبوریم با این برنامه کنار بیاییم.

او افزود: عبدالله کرمی به دلیل اشتباه سهوی داور در دیدار با استقلال غایب است و برای چندمین بار است که از داوری لطمه می خوریم اما تیم فولاد 80 درصد نسبت به فصل گذشته تغییر داشته است و همان طور که می دانیم پروسه روانی برای آماده سازی تیم سخت است اما با ایمانی که به بازیکنانمان داریم، می‌دانیم فردا بازی تماشاگر پسندی را ارائه می دهیم. در آبادان جلوی 25 هزار تماشاگر پیروز شدیم و فردا هم بازی خوبی را ارائه می دهیم.

اخباری درباره شراط استقلال بیان کرد: شفر مربی خوبی است ولی به طور قطع در این هفته نتوانسته کار تاکتیکی انجام دهد. استقلال امسال بدشانس بوده است ولی ما نگران نیستیم چون بازیکنان ما هم خیلی خوب هستند و از دقیقه یک هم می رویم تا پیروز شویم. بازی پخش مستقیم سبب می شود حتی مدل موی بازیکنان هم عوض شود و ایجاد انگیزه برای بازیکنان در این بازی ها کار زیاد سختی نیست. ما جوانان خوبی داریم و مطمئنیم که بازیکنان ما به جز عبدالله زاده و حامد لک، استحقاق دعوت به تیم ملی را دارند.

مربی فولاد درباره وضعیت ملی پوشان تیمش گفت: باید شرایط بدنی آنها را ببینیم و امروز قرار است بازیکنان به جمع ما اضافه شوند. هنوز بازی کردن این 2 مشخص نیست و پس از جلسه فنی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

اظهارات مربی فولاد درباره بازی با استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار