استاندارد؛

برنامه‌های اداره کل استاندارد لرستان در هفته استاندارد

مدیرکل استاندارد لرستان گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته استاندارد، اداره کل استاندارد لرستان برنامه‌هایی را در راستای ترویج فرهنگ استاندارد اجرا می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مرضیه قنبریان مدیرکل استانداردلرستان افزود: این برنامه‌ها امروز آغاز شده و تا سی ام مهر ماه ادامه دارد.

وی اظهار کرد: حضور ریاست سازمان ملی استاندارد ایران در لرستان، جهت شرکت در مراسم بزرگداشت روز جهانی استاندارد که در روز یکشنبه سی ام مهر برگزار می‌شود، از مهمترین این برنامه هاست.

بر اساس این خبر حضور مدیرکل و معاونین در برنامه شمیم خدمت در مصلای خرم آباد در روز جمعه بیست و یکم مهرماه، برگزاری مسابقه ورزشی در بین کارکنان، توزیع اقلام ترویجی، حضور کارشناسان در مهد‌های کودک و مدارس، عطرافشانی مزار شهدا، تقدیر از واحد‌های تولیدی نمونه استان، شرکت در برنامه تلویزیونی، دیدار با نماینده محترم، ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، بازدید مدیرکل از واحد تولیدی، بازدید مدیرکل از آزمایشگاه همکار، دیدار با امام جمعه بروجرد، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بروجرد، حضور کارکنان در پایگاه انتقال خون، بازدید از قلعه فلک الافلاک، حضور کارکنان در برنامه پاکسازی طبیعت، و نشست خبری مدیرکل از برنامه‌های اداره کل استاندارد لرستان در هفته استاندارد است.

انتهای پیام/م

تشریح برنامه‌های اداره کل استاندارد لرستان در هفته استاندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.