گازرسانی به روستا؛

گاز رسانی به ۲۲۹ روستای لرستان

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: گازرسانی به ۲۲۹ روستای لرستان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حشمت اله شمس خرم‌آبادی مدیرعامل شرکت گاز لرستان با بیان این که در ۶ ماه نخست امسال طرح گازرسانی به ۹۵ روستای استان به بهره‌برداری رسیده، افزود: در حال حاضر گازرسانی به ۲۲۹ روستای استان در حال اجرا می‌باشد.

وی افزود: با گازرسانی به این روستا‌ها حدود ۱۱ هزار خانوار از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر هزار و ۸۸ روستای استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند که حدود ۷۰۰ روستا از این تعداد در دولت تدبیر و امید از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

شمس خرم‌آبادی اظهار داشت: سال ۹۵ شرکت گاز لرستان توانست ۲۲۳ روستای استان را از نعمت گاز بهره‌مند نماید که در تاریخ شرکت گاز لرستان بی‌سابقه بود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۹۹ درصد جمعیت شهری استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند و ۷۵ درصد جمعیت روستایی نیز از گاز استفاده می‌کنند که طی امسال و سال آینده با گازرسانی به شمار بیشتری از روستا‌های استان این رقم از حد استاندارد کشوری فراتر خواهد رفت.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان یادآور شد: در سال‌های اخیر شرکت گاز لرستان تلاش وافری برای توسعه گازرسانی به نقاط مختلف استان ازجمله روستا‌ها انجام داده و این روال در سال‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/م

 ۲۲۹ روستای لرستان گاز رسانی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار