فرمانده انتظامی خوانسار مطرح کرد:

کاهش 6.5 درصدی جرائم در خوانسار

فرمانده انتظامی خوانسارگفت: در 6 ماهه نخست امسال جرائم نسبت به مدت مشابه سال قبل 6.5 درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ولی اروجی  امروز در نشست با خبرنگاران با تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: هفته ناجا 14 مهر ماه با شعار پلیس برای امنیت و امنیت برای همه آغاز شده است.

وی افزود: شرکت پرسنل انتظامی در نماز جمعه، صبحگاه مشترک، بازدید از خانواده شهدا، مجتمع مرحوم نمازی و مدرسه استثنایی، دیدار مردم و ادارات مختلف با فرماندهی انتظامی خوانسار، برگزاری آموزش همگانی پلیس در مدارس، اهدای خون پرسنل نیروی انتظامی و غبارروبی گلزار شهدای شهرستان از اهم برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در هفته ناجا است.

فرمانده انتظامی خوانسار با اشاره به اینکه سال گذشته با تلاش عوامل انتظامی خوانسار با کاهش 12 درصدی جرائم مواجه بودیم، بیان کرد: در سال جاری پیشگیری از جرائم، سرقت، مقابله با قاچاق کالا و ارز، آمایش ایستگاه‌های بازرسی، پیشگیری از جرم در مناطق حاشیه‌نشین شهر، مقابله با مواد مخدر و کاهش تصادفات جاده‌ای در رأس کار پلیس قرار دارد.

وی با بیان اینکه در 6 ماهه نخست امسال با کاهش 6.5 درصدی جرائم نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بودیم، اضافه کرد: سرقت 3 درصد کاهش و کشفیات سرقت اموال مردم 83 درصد افزایش داشته است.

اروجی با بیان اینکه امنیت حاصل خرد جمعی است و پلیس در راستای کاهش جرائم کمک مردم را به عنوان همیار پلیس می‌طلبد، گفت: در 6 ماهه نخست امسال تصادفات نسبت به مشابه سال قبل 30 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه در 6 ماهه نخست امسال 3 هزار و 44 مورد تماس تلفنی از سوی مردم با پلیس 110 برقرار شده است، ادامه داد: از این تعداد هزار و 174 مورد منجر به عملیات و هزار و 870 مورد به ارشاد انتظامی منجر شده است، همچنین در این مدت تعداد تماس‌ها با پلیس 110، 33 درصد افزایش داشته است.

فرماندهی انتظامی خوانسار با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان خوانسار صورت می‌گیرد، بیان کرد: در ایام ماه محرم با تلاش عوامل انتظامی خوانسار شاهد هیچ‌گونه ناامنی نبودیم.

 

انتهای پیام/م

 

کاهش 12 درصدی جرائم طی سال گذشته در خوانسار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار