رهبر: برای بهبود جایگاهمان دنبال پیروزی مقابل سپاهان هستیم

مدیر تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: سیاه جامگان در بازی های بیرون از خانه بهترین نتایج را گرفته است و برای بهبود جایگاهمان دنبال پیروزی مقابل سپاهان هستیم.

رهبر: برای بهبود جایگاهمان دنبال پیروزی مقابل سپاهان هستیمآرمین رهبر در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال سیاه جامگان در آستانه دیدار با سپاهان اصفهان بیان کرد: سپاهان در هر حالتی از تیم های قابل احترام فوتبال ایران است اما سیاه جامگان هم تیمی غیرقابل پیش بینی است که در بیرون ازخانه بهترین نتایج را کسب کرده و اکنون هم برای بهبود وضعیتمان در جدول حریف سختی برای سپاهان هستیم.

او ادامه داد: هرچند حسین بادامکی و روح الله سیف اللهی را در این بازی در اختیار نداریم اما اعضای کادرفنی و بازیکنان سیاه جامگان برای کسب نتیجه ای خوب مقابل سپاهان هم قسم شده اند. بازیکنان جوانی داریم که هر چه از رقابت های لیگ سپری شود، کیفیت آن ها افزایش می یابد. توانایی های تیم ما در هفته بیستم برای حریفان مشخص می شود. از طرفی اکبر میثاقیان استاد بازی گرفتن از نفرات جوان است.

رهبر خاطرنشان کرد: قرار بود دیدار سیاه جامگان و سپاهان پنج شنبه برگزار شود اما با توجه به درخواست سپاهانی ها موافقت کردیم بازی روز جمعه برگزار شود. هرچند به احتمال فراوان تعداد تماشاگران در این روز بیشتر می شود اما برای احترام به روح فوتبال قبول کردیم بازی سپاهان و سیاه جامگان یک‌روز به تعویق بیفتد. در کل تمام تلاشمان را به کار می گیریم مانند دیدار با پرسپولیس، تراکتورسازی و سپیدرود در بازی با سپاهان هم هوادارانمان را خوشحال کنیم.

مدیرتیم سیاه جامگان درباره لغو بازی پدیده و ذوب آهن در ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) نیاز به پیش نیازهایی دارد که تمام مسئولان شهری مشغول فراهم کردن این امر هستند تا درب های ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) روی تیم های مشهدی و هواداران آن ها باز شود. اعتقاد دارم با تلاش و خرد جمعی احتمال برگزاری دیدار پدیده و ذوب آهن در این ورزشگاه وجود دارد. در کل امید زیادی داریم تا در ادامه رقابت های لیگ بازی های سیاه جامگان و پدیده در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شود تا هواداران بیشتری از تیم های مشهدی حمایت کنند.

رهبر درباره بحث اولتیماتوم باشگاه سیاه جامگان به اکبر میثاقیان تصریح کرد: به هیچ وجه این موضوع را تائید نمی کنم چراکه مدیرعامل باشگاه با اکبر میثاقیان همسو و همدل هستند و بحث اولتیماتوم شایعه است.

انتهای پیام/

 اظهارات رهبر درباره سیاه جامگان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار