جانشین انتظامی شهرستان زهک:

کاهش وقوع جرایم، نتیجه همراهی مردم با پلیس است

جانشین انتظامی شهرستان زهک، کاهش وقوع جرایم را نتیجه همراهی مردم با پلیس خواند و گفت: مردم همواره در اجرای ماموریت‌ها، همراه و یاور نیروی انتظامی بوده اند.

کاهش وقوع جرایم، نتیجه همراهی مردم با پلیس استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سروان  مهدی غلامی  جانشین انتظامی شهرستان زهک که به صورت تلفنی، میهمان برنامه زنده رادیویی صبح شرقی  صدای مرکز سیستان و بلوچستان بود، گفت: هفته نیروی انتظامی که متعلق به همه مردم شریف سیستان و بلوچستان می‌باشد فرصت مغتنمی برای ارئه گزارش عملکرد پلیس به شهروندان می‌باشد.

جانشین انتظامی شهرستان زهک، دیدار با علما و معتمدان، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، تجلیل از حافظان قرآن کریم، قدردانی از خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثار گران و برگزاری دعای کمیل در مقر‌های نیروی انتظامی را بخش از برنامه‌های آخرین روز از هفته نیروی انتظامی عنوان کرد.

این مقام انتظامی ضمن قدردانی از همکاری و تعامل سازنده مردم با نیروی انتظامی گفت:ما در مجموعه نیروی انتظامی از شهروندان انتظار داریم که همچون گذشته به هشدار پلیس توجه کنند تا شاهد کاهش جرایم در جامعه باشیم.

سروان غلامی در بخش دیگری از سخنان خود به کاهش ۲۱ درصدی وقوع جرایم در شهرستان زهک اشاره کرد و بیان داشت: این کاهش وقوع جرایم حاصل همکاری و تعامل مردم شریف با مجموعه نیروی انتظامی می‌باشد.

این مقام انتظامی در ادامه سخنان خود با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی برای فرزندان و خانواده‌ها گفت:: مدیریت و هدایت فرزندان توسط والدین با استفاده از سواد رسانه‌ای در استفاده از این فضا نقش موثری در پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

کاهش 21 درصدی وقوع جرائم در زهک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار